Wzornictwo opakowań

wzornictwo-opakowan-pakowanie-wzornictwo-konstrukcja-THIMM.jpg

Wzornictwo Państwa opakowań może być czynnikiem decydującym o sukcesie: Znaczna część decyzji zakupowych jest przecież podejmowana spontanicznie. I dlatego tak ważne jest opakowanie. Jego konstrukcja musi stanowić umiejętne połączenie wzornictwa i konstrukcji! I właśnie w tym się specjalizujemy.

Połączenie wzornictwa i konstrukcji opakowania

Aby optymalnie połączyć wzornictwo opakowania z jego konstrukcją, potrzebują Państwo ekspertów w obu dziedzinach. Firma THIMM oferuje Państwu ich usługi: Dzięki temu unikną Państwo problemów w komunikacji między agencją projektową i dostawcą opakowań. Nasi inżynierowie do spraw opakowań uwzględniają projekt graficzny już na etapie projektowania konstrukcji. Oba elementy są wzajemnie dopasowane. Na co zda się perfekcyjny projekt graficzny, jeśli wydrukuje się go na źle skonstruowanym opakowaniu lub odwrotnie? Poza ponad 20-letnim doświadczeniem w projektowaniu opakowań nasi pracownicy dysponują także wyjątkową kompetencją techniczną. To know-how znajduje odzwierciedlenie w konstrukcji opakowań i ich szacie graficznej. Jasno i jednoznacznie. Opracowujemy wzory opakowań pierwotnych, wtórnych i trzeciorzędowych z dowolnych materiałów. Chcieliby Państwo obok cyfrowych rozwiązań wzorniczych zobaczyć również prototyp? Również wykonanie jednostkowego wzoru opakowania to dla nas standard.

  • Perfekcyjne połączenie wzornictwa i opakowania
  • Brak uzgodnień między agencją reklamową a producentem opakowań
  • Niezrównana kompetencja techniczna naszych pracowników

Wzornictwo opakowania jako ważny nośnik marki

Wykorzystaj wzornictwo opakowania jako skuteczny nośnik reklamy. Jest to naprawdę niedrogie narzędzie marketingowe, wykorzystywane bezpośrednio w punkcie sprzedaży. Atrakcyjne, przyjemne w dotyku opakowanie wywołuje w klientach bezpośrednie skojarzenie z Państwa produktem. W komunikacji Państwa marki ważne jest stworzenie perfekcyjnego całościowego wizerunku.

Analizujemy aktualny stan wizerunku Państwa marki i przeprowadzamy kontrole sklepów w handlu stacjonarnym. Uzyskane wyniki uwzględniamy w nowym projekcie opakowania, starając się wzmocnić Państwa markę. W razie potrzeby angażujemy specjalistów od komunikacji marki lub fotografii produktowej. Tylko przemyślany wygląd opakowania skłania klientów do wybrania go w punkcie sprzedaży.

  • Wykorzystanie opakowania jako efektywnego ambasadora marki
  • Uwzględnienie analiz wzornictwa na rynku i w Internecie
  • Wpływ na decyzje zakupowe
‎Ładuję...