Firma Doupovské uzeniny specjalizuje się w produkcji wyrobów mięsnych. Z myślą o prezentacji jednego ze swoich produktów – suszonego mięsa wołowego – wybrała ona zrównoważony ekologiczny stojak sprzedażowy.
Stojak sprzedażowy na suszone mięso jest wyprodukowany z tektury falistej nadającej się do powtórnego przetworzenia. Stojak łatwo się składa i rozkłada dzięki topperowi i półkom, które można łatwo do niego wsunąć. Na każdej półce umieszczone są trzy tace sprzedażowe, które zostały wyprodukowane ze specjalnej tektury falistej zawierającej 30% trawy. Każda taca zawiera torebki z mięsem o innym smaku, a dzięki tacom towar w stojaku jest ułożony w przejrzysty sposób.
Stojak sprzedażowy pokryty jest drukiem cyfrowym, którego zaletą jest możliwość elastycznej reakcji w razie zmiany smaku lub na potrzeby akcji sezonowych. Druk na tekturze falistej z trawy wygląda bardzo ciekawie i przyciąga uwagę.
Tektura falista wykonana z papieru pozyskanego z trawy ma wyższy wskaźnik zrównoważonego rozwoju w porównaniu ze zwykłą tekturą falistą. Stojak jako całość ma naturalny styl eko, co koresponduje z wizerunkiem firmy oraz towarem umieszczonym w stojaku