Dla specjalnej edycji piwa do sprzedaży przy ladzie firmy Staropramen i THIMM stworzyły ośmiopak. Opakowania zaprojektowano z wykorzystaniem grafiki retro do druku fleksograficznego technologią High Quality PostPrint (HQPP).
Wielopak został opracowany w taki sposób, aby zwracał uwagę w punkcie sprzedaży i był praktyczny dla konsumentów.
Użytkownicy mogą w prosty sposób otworzyć wielopak. Łatwe otwieranie wielopaku umożliwia kolista perforacja. W celu prostego i bezpiecznego przenoszenia wielopaku na piwo konstrukcja zawiera wbudowany uchwyt, który został wzmocniony za pomocą plastikowego paska usztywniającego.
Zalety wielopaku na piwo dla producenta
- konstrukcja odpowiednia do automatycznego pakowania piwa
- komunikacja z konsumentem za pośrednictwem grafiki dzięki nadrukowi HQPP o wysokiej jakości
- stabilna konstrukcja – możliwość układania kilku sztuk jedna na drugiej
Zalety wielopaku na piwo dla konsumenta
- intuicyjne otwieranie opakowania bez dodatkowych narzędzi dzięki kolistej perforacji
- praktyczny uchwyt do przenoszenia zwiększający bezpieczeństwo w czasie transportu z miejsca zakupu
- wymiary dopasowane do sprzedawanej ilości – ośmiopak
- możliwość ponownego wykorzystania wielopaku na butelki zwrotne
- prosty recykling wielopaku z tektury falistej