Szybki i łatwy montaż, optymalna jednostka wysyłkowa i otwarta koncepcja: Takie wymagania sformułowane przez WALA Heilmittel GmbH musiał spełnić stojak podłogowy prezentujący wysokiej jakości produkty do czyszczenia i pielęgnacji twarzy. Stonowane i szlachetne wzornictwo podkreśla wysoką jakość marki. Kontrast czerni i bieli sprawia, że stojak podłogowy na produkty do pielęgnacji twarzy z jednej strony przekonuje stonowaną estetyką, a z drugiej strony przyciąga uwagę klientów.
Rezultat: Stonowany, jednakże komunikatywny stojak podłogowy do prezentacji na trzech poziomach różnych produktów do pielęgnacji twarzy. Na dnie poszczególnych poziomów umieszczone są dopasowane otwory chroniące produkty przed przesunięciem i zapewniające optymalną stabilność.
Zintegrowane uchwyty umożliwiają zaopatrzenie klientów w dodatkowe materiały informacyjne jako uzupełnienie powierzchni do komunikacji na stojaku podłogowym. Częściowe uszlachetnienie nazwy marki dodatkowo podkreśla ekskluzywność całej koncepcji.
Cecha USP (unikatowa propozycja sprzedaży) stojaka podłogowego na produkty do pielęgnacji twarzy powstaje już na etapie produkcji i logistyki. Na podstawie wymagań klienta zaprojektowano stojak podłogowy składający się sie jedynie z 8 części i ułatwiający szybki montaż. Mały wymiar wysyłkowy umożliwił redukcję liczby europalet z 840 do 135, co przekłada się na wysoką efektywność i oszczędność materiałową w logistyce.
Te kluczowe czynniki USP mają znaczenie nie tylko dla klientów, lecz również dla producenta i handlu, zapewniając korzyści z unikalnej kombinacji tylko jednego ekspozytora. Dla klientów oznacza to prezentację produktów do pielęgnacji twarzy na stojaku podłogowym wysokiej jakości.