Silne przywiązanie do marki dzięki emocjonalnej komunikacji – na takiej koncepcji bazuje firma Ontex, regularnie zmieniając motywy nadruków na swoich produktach higienicznych. Cyfrowy nadruk na opakowaniu pieluszek Mots d‘enfants regularnie zyskuje nową oprawę graficzną – zachwycając w równym stopniu i matki i ojców. Cechą szczególną indywidualnych nadruków jest to, że nawet w ramach małych nakładów druku można zapewnić pełną elastyczność i opłacalność, a tym samym także nowe perspektywy dla producentów markowych artykułów.
Korzyści dla klienta: Opakowanie handlowe z nadrukiem cyfrowym dla firmy Ontex
ThimmColor® digital – nowe perspektywy dla producentów markowych artykułów
- Skuteczna prezentacja marki dzięki doskonałej jakości druku
- Pudełka Mots d’enfants jako premierowe zlecenie dla papieru powlekanego na cyfrowej maszynie rolowej HP PageWide TT1100S
- Pełna elastyczność i opłacalność w zakresie wprowadzania produktu i nakładów próbnych
Ekskluzywność dzięki różnym wizerunkom tego samego produktu
- Różne nadruki (zmiana obrazu tła na opakowaniu zewnętrznym z tektury falistej) dla standardowych produktów seryjnych wzbudzają impulsy zakupowe
- Idealne rozwiązanie dla zmiennych akcji marketingowych
- Silne przywiązanie do marki dzięki osobistemu, emocjonalnemu zwróceniu się do klienta
- Optymalny sposób przeprowadzania sezonowych kampanii w celu uaktualniania wizerunku i silniejszego powiązania np. z mediami społecznościowymi
- Idealne rozwiązanie dla zmiennych akcji marketingowych
Aspekty ekologiczne / związane ze zrównoważonym rozwojem
- Łatwość recyklingu dzięki stosowaniu jednego materiału – tektury falistej