Biopiekarnia Zemanka dostarcza swoje produkty nie tylko do sieci handlowych, ale także do wielu sklepów ze zdrową żywnością. W przypadku tego typu sklepów degustacja jest najskuteczniejszym narzędziem marketingowym. W tym celu firma THIMM zaprojektowała i wyprodukowała ministojak do degustacji służący do promocji sprzedaży herbatników.
Ministojak do degustacji jest wyprodukowany z poddającej się recyklingowi trzywarstwowej tektury falistej o odpowiedniej wytrzymałości i odporności. Z przodu ministojaka umieszczony jest czarny karton oznaczony logo firmy, który swym wyglądem przypomina czarną tablicę. Można na nim pisać zmywalnym pisakiem i informować konsumentów, który rodzaj herbatników jest obecnie oferowany na stojaku do degustacji.
Ministojak do degustacji uzupełnia przymocowana do jego tylnej części praktyczna kieszeń, w której można umieścić ulotki i biały pisak. Ministojak do degustacji uzupełnia miseczka, która wyprodukowana jest z kompostowalnego materiału. Z uwagi na jego wymiary ministojak do degustacji można umieścić nawet w niewielkim pomieszczeniu.
Ministojak do degustacji został w całości zaprojektowany w naturalnym stylu eko, który koresponduje z kompleksowym wizerunkiem firmy i już od pierwszego spojrzenia przyciąga uwagę klientów.