Ekspozytor promocyjny POS jako ekspozycja na dużą skalę
/ 7
Ekspozytor promocyjny POS (Point of Sale) to zajmujący niewiele miejsca, a jednocześnie indywidualnie konfigurowany i regulowany ekspozytor wielkoformatowy, który przyciąga uwagę w każdej lokalizacji.
Optymalnie wykorzystaj miejsce ustawienia palet do celów reklamowych dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Giant Flex jako ekspozytorowi promocyjnemu POS. Dzięki bezpośredniej komunikacji z klientem nie przeoczy on Twoich produktów. Ponadto indywidualnie dobierane efekty i elementy dodatkowe zapewniają przekonującą prezentację i rozpoznawalność. Małe i poręczne opakowanie umożliwia rozstawienie ekspozytora promocyjnego POS na miejscu w zaledwie kilka minut. A najlepsze jest to, że sam decydujesz, jak szeroka ma być ekspozycja towaru w sklepie, bez dodatkowych kosztów i elementów. Jest to możliwe dzięki prostemu i genialnemu mechanizmowi składania.
Giant Flex jako ekspozytor promocyjny POS. Bezkompromisowy instrument do ekspozycji na dużą skalę stworzony przez THIMM.
Szczególne cechy konstrukcyjne ekspozytora wielkoformatowego do wykorzystania w promocji POS
Proste i spontaniczne zastosowanie: Jednoczęściowy i rozkładany ekspozytor umożliwia maksymalną elastyczność i minimalny nakład pracy związany z prezentacją towarów w punkcie sprzedaży. Standardowe elementy podstawowe umożliwiają ponadto szybką reakcję i produkcję, dzięki czemu elastyczny ekspozytor idealnie nadaje się do spontanicznych promocji POS.
Możliwość wielokrotnego użytku w różnych promocjach: Dodatkowo na łuku ekspozytora (bramy) można umieścić topper specjalnie dostosowany do aktualnych promocji jako „element pomostowy”. Można je łatwo wymieniać, a dodatkowo wyposażyć w oświetlenie i ruch.
Ekonomiczny i kompaktowy: Niezależnie od rozmiaru ekspozytor promocyjny POS składa się zawsze tylko z jednej poręcznej części, której opakowanie zmieści się każdym bagażniku samochodowym. Nie ma elementów, które nie są używane bądź wymagają oddzielnego recyklingu. Dzięki temu ekspozytor jest ekologiczny i ekonomiczny.
Łatwy transport i montaż: Kompaktowe wymiary opakowania (650 x 430 x 110 cm) ułatwiają transport i przechowywanie ekspozytora. Ponadto dzięki przejrzystej instrukcji montażu ustawienie ekspozytora odbywa się w oka mgnieniu. Pozwala to zaoszczędzić czas i nerwy przy realizacji akcji promocyjnej w punkcie sprzedaży
Elastyczne dopasowanie rozmiaru: Ekspozytor wielkoformatowy można indywidualnie rozłożyć na szerokość 120 cm, 180 cm lub 240 cm. W ten sposób można atrakcyjnie zaprezentować całe europalety lub pojedyncze chep-palety w ramach promocji POS.
Trwały materiał: Z wyjątkiem uchwytów dociskowych kompletny ekspozytor składa się z ekologicznej tektury falistej. W porównaniu z alternatywami wykonanymi z tworzywa sztucznego jest to wyjątkowo ekologiczne rozwiązanie.
Elementy dodatkowe/efekty do ekspozytora wielkoformatowego
Wykonany indywidualnie topper doskonale prezentuje aktualną akcję promocyjną jako „siodełko” nad łukiem bramy w ramach promocji POS.
Elementy dekoracyjne na kolumnach, takie jak podkłady, dyspensery broszur lub zsuwnie, dodatkowo zwiększają korzyści płynące z ekspozycji.
Elementy z wytłoczeniami konturowymi, zastosowanie diod LED lub optyki 3D przyciągają uwagę w punkcie sprzedaży i wzmacniają doznania z bezpośredniego obcowania z produktem.
Szukasz sposobu, aby na dużą skalę wypromować swoje materiały POS?
Dowiedz się więcej o uniwersalnych możliwościach projektowania i zastosowania Giant Flex. Chętnie doradzimy Ci indywidualnie, uwzględniając Twoje życzenia.