W ramach wprowadzania na rynek nowych kosmetyków Revlon opracowano i zaprojektowano ekspozytor, który z jednej strony optymalnie prezentuje produkty, a z drugiej zapewnia konsumentom łatwe użytkowanie. Dzięki konstrukcji trójkątnej kolumny ten ekspozytor idealnie prezentuje kosmetyki, a dodatkowo stanowi ważną powierzchnię do komunikacji.
Na jednym z boków ekspozytora za pomocą systemu wtykowego prezentowane są pomadki do ust w 18 kolorach, co daje klientkom dobre rozeznanie w różnorodności kolorystycznej produktów. Drugi bok obejmuje zestawy składające się z tuszu do rzęs i eyelinera. Produkty umieszczone są na półkach w kolorze odzwierciedlającym kolor poszczególnych kosmetyków, co umożliwia rozróżnienie ich. Trzeci bok ekspozytora (tył) stanowi – jak wspomniano wcześniej – ważną powierzchnię do komunikacji.
Na górze znajduje się znane logo marki Revlon, które ze względu na charakterystyczny kolor i wysokość ekspozytora jest widoczne już z daleka.