Ekskluzywne oferty wymagają ekskluzywnych, zindywidualizowanych opakowań! Sklep internetowy SpokojenyPes.cz [ZadowolonyPies.cz] jest tego świadom i dla swojej aktualnej ekskluzywnej oferty wybrał opakowania pokryte drukiem cyfrowym. Wielkość produkcji kartonu wysyłkowego pokrytego drukiem cyfrowym liczy kilkaset egzemplarzy, przy czym produkowane są trzy podstawowe wersje opakowań: opakowanie dla kotów, opakowanie dla dużych psów i opakowanie dla małych psów. Inne limitowane edycje przeznaczone są np. na okazje sezonowe. Celem było stworzenie opakowania, które zachwyci klienta i którego klient będzie nadal używał wg własnego uznania.
Konstrukcja kartonu wysyłkowego składa się z dwóch części, co pozwala na zmiany i kombinowanie z sobą różnych pokrytych zadrukowanych części. Rozwiązanie to podkreśla zabawowe podejście, jakie sklep internetowy ma w stosunku do swoich klientów. W wewnętrznej części kartonu wysyłkowego wycięte są otwory na palce, które umożliwiają jego wygodne otwarcie. Pokryty drukiem cyfrowym karton wysyłkowy jest wyprodukowany z 5-warstwowej tektury falistej (typu EE), która idealnie nadaje się do tego rodzaju druku, a jednocześnie jest wystarczająco wytrzymała i odporna. Karton nie zawiera żadnego innego materiału poza tekturą falistą – wszystko jest zatem wyprodukowane z maksymalnym naciskiem na zrównoważony rozwój i ekologię.
SPOKOBOXY już na pierwszy rzut oka przyciągają swoją wesołą grafiką, a jakość nadruku podkreśla wyjątkowość przesyłki. Motyw graficzny, jakim pokryte są wszystkie trzy odmiany kartonu wysyłkowego, różni się od siebie. Idealne warunki do zastosowania druku cyfrowego, który jest szczególnie odpowiedni właśnie w przypadku mniejszych zamówień. Kolejną bezsprzeczną zaletą jest możliwość szybkiej zmiany grafiki bez dodatkowych kosztów. W ten sposób mogą powstawać serie kolekcjonerskie, które stanowią zachętę do dalszych zakupów. Wewnętrzna część kartonu wysyłkowego pokryta jest z obydwu stron drukiem. Zabieg ten pozwala zwiększyć miejsce na skuteczną reklamę i komunikację marki. Dodatkowo na opakowaniu umieszczone są niewidoczne dla ludzkiego oka kody, które można aktywować za pomocą aplikacji mobilnych. W ten sposób konsument za pośrednictwem telefonu komórkowego będzie miał dostęp do filmu reklamowego sklepu internetowego, informacji i rekomendacji innych produktów. Funkcję tę można także wykorzystać np. do zorganizowania konkursu dla konsumentów.