Działająca globalnie organizacja non-profit to sklep! (wcześniej POPAI) Centrum Kompetencji. Jest to kompleksowa platforma komunikacyjna na potrzeby marketingu w handlu detalicznym (Marketing at Retail). Od wielu lat przedsiębiorstwa i usługodawcy są wyróżniani nagrodą „POPAI D-A-CH Award“ za wybitne osiągnięcia w dziedzinie promocji w punkcie sprzedaży (POS). Nagrody „POPAI D-A-CH Award“ obejmują całe spektrum usług związanych z marketingiem POS.
Premia za najlepsze rozwiązania w dziedzinie: materiały POS, media cyfrowe, kompleksowe działania wspierające sprzedaż, visual merchandising, organizacja handlu detalicznego, systemy shop-in-shop i sklepy flagowe.
Opakowania wyróżnione nagrodą OBAL ROKU mogą być zgłoszone do międzynarodowych konkursów.
Kryteria oceny: opakowania sprzedażowe, opakowania upominkowe, opakowania regałowe i displaye, materiały opakowaniowe, etykiety, mechanizmy zamykające, elementy ustalające i inne pomocnicze materiały opakowaniowe, transport i przemieszczanie opakowań.
POPAI (Point of Purchase Advertising International) promuje interesy POS przemysłu, handlu, producentów POS i dostawców usług. Jako działająca na całym świecie organizacja non-profit POPAI postrzega siebie jako centrum kompetencyjne i kompleksową platformę komunikacji dla "Marketingu w handlu detalicznym".
Nagrody za najlepsze projekty: Materiały POS, dopasowanie do sklepu; koncepcje SIS, Digital Media@Retail i Shopper Marketing.
POPAI CENTRAL EUROPE jest środkowoeuropejskim oddziałem międzynarodowego stowarzyszenia POPAI i organizuje konkurs POPAI AWARDS na najlepszą komunikację w punktach sprzedaży. Jego celem jest promocja marketingu sklepowego oraz nowych trendów branżowych podkreślających reklamę w punktach sprzedaży jako skuteczny środek komunikacji najbliżej kupującego. Konkurs należy do najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży i prezentuje najnowsze środki komunikacji wewnątrzsklepowej, systemy wsparcia sprzedaży i inne narzędzia promocyjne.
Opakowania wyróżnione nagrodą OBAL ROKU mogą być zgłoszone do międzynarodowych konkursów.
Kryteria oceny: opakowania sprzedażowe, opakowania upominkowe, opakowania regałowe i displaye, materiały opakowaniowe, etykiety, mechanizmy zamykające, elementy ustalające i inne pomocnicze materiały opakowaniowe, transport i przemieszczanie opakowań.
POPAI (Point of Purchase Advertising International) promuje interesy POS przemysłu, handlu, producentów POS i dostawców usług. Jako działająca na całym świecie organizacja non-profit POPAI postrzega siebie jako centrum kompetencyjne i kompleksową platformę komunikacji dla "Marketingu w handlu detalicznym".
Nagrody za najlepsze projekty: Materiały POS, dopasowanie do sklepu; koncepcje SIS, Digital Media@Retail i Shopper Marketing.
POPAI (Point of Purchase Advertising International) promuje interesy POS przemysłu, handlu, producentów POS i dostawców usług. Jako działająca na całym świecie organizacja non-profit POPAI postrzega siebie jako centrum kompetencyjne i kompleksową platformę komunikacji dla "Marketingu w handlu detalicznym".
Nagrody za najlepsze projekty: Materiały POS, dopasowanie do sklepu; koncepcje SIS, Digital Media@Retail i Shopper Marketing.
POPAI (Point of Purchase Advertising International) promuje interesy POS przemysłu, handlu, producentów POS i dostawców usług. Jako działająca na całym świecie organizacja non-profit POPAI postrzega siebie jako centrum kompetencyjne i kompleksową platformę komunikacji dla "Marketingu w handlu detalicznym".
Nagrody za najlepsze projekty: Materiały POS, dopasowanie do sklepu; koncepcje SIS, Digital Media@Retail i Shopper Marketing.
Nagrodą Promotional Gift Award wyróżniane są produkty, które w szczególny sposób spełniają wymagania nowoczesnego i aktywnego komunikacyjnie artykułu reklamowego. Kryteria oceny: pomysł produktu / nowatorstwo, jakość wzornictwa, harmonijność kształtu, jakość produkcji, możliwości umieszczenia treści reklamowych, trwałość, długi okres użytkowania, zastosowanie ekologicznych materiałów, przejrzystość dzięki certyfikatom, potencjał komunikacyjny, efekt reklamowy i potencjalne możliwości powiązania klienta i marki.
Międzynarodowe wyróżnienie przyznawane przez Światową Organizację Opakowań (World Packaging Organisation /WPO/).
Nagrodę WorldStar Packaging Award mogą otrzymać opakowania, które zostały już wyróżnione w konkursie krajowym. Zwycięzcy, czyli „najlepsi z najlepszych”, są wybierani są przez odpowiednie jury na podstawie takich kryteriów, jak przeznaczenie, innowacyjność i wzornictwo.
Nagroda Display Superstar Award to konkurs dla producentów wyświetlaczy, opakowań i digital signage oraz ich klientów, który jest przyznawany w kategoriach. Kryteria oceny: Wyświetlacze z naciskiem na drewno, wyświetlacze z naciskiem na tworzywa sztuczne, wyświetlacze z naciskiem na metal, wyświetlacze z naciskiem na karton, wyświetlacze cyfrowe, małe serie wyświetlaczy, opakowania.
Międzynarodowa nagroda w dziedzinie opakowań za najlepsze materiały, wzornictwo, maszyny, strategie, procesy i scenariusze zastosowań.
Kryteria oceny: funkcjonalność, konstrukcja, wygoda, przydatność użytkowa, poziom innowacyjności, implementacja w innych branżach, konstrukcja opakowania, wsparcie sprzedaży, ekonomiczność, ochrona produktu, optymalizacja procesu, trwałość i możliwość ponownego wykorzystania.
DuPont Packaging Award jest globalnym wyróżnieniem do oceny materiałów opakowaniowych, procesów, technologii i innowacji serwisowych. O przyznanie nagrody mogą ubiegać się twórcy markowych artykułów, projektanci opakowań i producenci na całym świecie.
Wszystkie zgłoszenia oceniane są przez renomowane niezależne jury składające się z międzynarodowych jurorów, którzy zwracają uwagę na następujące kryteria: innowacyjność, trwałość, obniżenie kosztów i zmniejszenie ilości odpadów.
Nagroda organizacji FTA jest najbardziej znaczącą techniczną oceną wykonania na rynku amerykańskim i ma znaczenie na całym świecie. Podobne współzawodnictwa ogłaszane są również przez naczelne stowarzyszenie europejskie, European Flexographic Technical Association (EFTA Award).
W dyscyplinie opakowalnictwa oceniane są materiały opakowaniowe, grafiki opakowań i materiał opakowaniowy. Ocenie podlega emocjonalność i funkcjonalność opakowań, ich estetyka oraz trwałość ekologiczna i ekonomiczna.
Kryteria oceny: jakość projektu, obróbka, wybór materiału, poziom innowacyjności, nieszkodliwość dla środowiska, funkcjonalność, ergonomia, wizualizacja użytkowania, bezpieczeństwo, znakowanie, symbolika, aspekty produkcyjne i logistyczne, uniwersalne wzornictwo.
Zrzeszenie przemysłu tekstury falistej co dwa lata przyznaje nagrody za innowacyjność wyróżniających się innowacji branżowych.
W dwóch grupach wykonania nagradzani są zwycięzcy w trzech kategoriach: magazynowanie, transport i wsparcie zbytu.