Słodycze i przekąski

slodycze-artykuly-slodkie-przekaski-snackfood-chipsy-cos-do-chrupania-opakowanie-THIMM.jpg

Znamy rynek: sklepowe półki coraz bardziej zapełniają się opakowaniami z różnymi rodzajami słodyczy i przekąsek, a wybór produktów w specjalnych punktach ekspozycji towaru jest ogromny. Zakup często jest podyktowany spontanicznym sięgnięciem po towar dostępny w danym miejscu. W branży, w której panuje tak silna konkurencja decydujące znaczenie dla sukcesu produktu mogą mieć tworzące odpowiednią inscenizację opakowania regałowe, bezpieczne opakowania transportowe i skuteczne marketingowo opakowania handlowe na słodycze i przekąski. W dodatkowych miejscach ekspozycji mogą skorzystać Państwo z ekspozytorów na towar, które stanowią wsparcie podczas sezonowych kampanii lub w ramach wprowadzania nowych produktów na rynek. Działania zwiększające sprzedaż uzupełniają natomiast dodatkowe elementy dekoracyjne, takie jak banery lub elementy sufitowe.

Opakowania na słodycze i przekąski gwarancją sukcesu w punkcie sprzedaży

Sześciokątne opakowanie zewnętrzne na słodycze lub przekąski w okrągłym opakowaniu pierwotnym to dla Państwa wiele korzyści na raz: takie opakowania na okrągłe produkty zapewniają o 5% lepszy stopień wykorzystania palet przy zminimalizowanej ilości zastosowanego materiału. Fachowo nazywa się to zoptymalizowanym stopniem wykorzystania powierzchni. Ponadto sześciokątne opakowania są stabilniejsze i charakteryzują się wyższą nośnością niż klasyczne opakowania czworokątne. Dzięki takiemu kształtowi te opakowania na chipsy w stosach odróżniają się na półce sklepowej od konkurencyjnych produktów.

Opakowania zewnętrzne na chipsy w stosach w okrągłym pojemniku

Sześciokątne opakowanie zewnętrzne na słodycze lub przekąski w okrągłym opakowaniu pierwotnym to dla Państwa wiele korzyści na raz: takie opakowania na okrągłe produkty zapewniają o 5% lepszy stopień wykorzystania palet przy zminimalizowanej ilości zastosowanego materiału. Fachowo nazywa się to zoptymalizowanym stopniem wykorzystania powierzchni. Ponadto sześciokątne opakowania są stabilniejsze i charakteryzują się wyższą nośnością niż klasyczne opakowania czworokątne. Dzięki takiemu kształtowi te opakowania na chipsy w stosach odróżniają się na półce sklepowej od konkurencyjnych produktów.

Opakowania regałowe na czekolady

Aby słodycze, takie jak czekolada, zawsze znajdowały się z przodu półki sklepowej często stosuje się zintegrowane w opakowania systemy przesuwania towarów. Produkty przesuwają się do przodu dzięki zastosowaniu elastycznych taśm obejmujących czekolady – od pierwszej do ostatniej. Dzięki opakowaniom do 400 mm wykorzystuje się przy tym całą głębokość półki. W ten sposób Państwa marka i wszystkie rodzaje czekolady są optymalnie prezentowane w punkcie sprzedaży.
Opakowania są jednoczęściowe i mogą być napełniane produktami automatycznie lub ręcznie. W przypadku naszych opakowań regałowych na czekolady maksymalnie wykorzystana jest ponadto ich objętość. W ten sposób można wygenerować oszczędności związane z logistyką i zastosowaniem materiałów. Opakowania z systemem przesuwu towaru zapewniają zawsze uporządkowaną prezentację słodyczy, co przyciąga wzrok konsumentów.

Opakowania promocyjne jako zachęta do zakupu

Wprowadzaniu na rynek nowych produktów może towarzyszyć wiele różnych środków reklamy.
Opakowania promocyjne na słodycze i przekąski przekonują wspierającym sprzedaż sposobem ustawienia na półce sklepowej i zachęcają klientów do zakupu poprzez przyciągający uwagę nadruk. Opakowania promocyjne przekonują łatwym sposobem obsługi i mogą być wyposażone w innowacyjne rozwiązania, takie jak na przykład zintegrowana zsuwnia towaru, która ułatwia jego wyjmowanie.

Atrakcyjne rozwiązania opakowaniowe na słodycze i przekąski

Ekspozytory do punktów sprzedaży: kreatywne koncepcje zapewniające niezwykłe wrażenia poprzez zmysły

Efektywne wsparcie sprzedaży wymaga nie tylko skutecznej prezentacji w punkcie sprzedaży, lecz również atrakcyjnej ekspozycji w dodatkowym miejscu. Z tego względu często stosowane są w tym zakresie ekspozytory paletowe i podłogowe, jak również naladowe. W zależności od indywidualnego celu zastosowania użyć można unikalnych lub standardowych ekspozytorów przeznaczonych do punktów sprzedaży, które stworzą wyjątkową scenografię dla Państwa marki i produktów.
Zwłaszcza w przypadku dodatkowych miejsc ekspozycji wysokiej klasy ogromną rolę odgrywają projekt, druk i specjalne uszlachetnienia. Jako doświadczony partner firma THIMM wspiera swoich klientów w trakcie całego procesu tworzenia odpowiednich rozwiązań: od doradztwa, tworzenia kreatywnego projektu po produkcję i konfekcjonowanie ekspozytorów reklamowych i nośników towaru. Przy udziale odpowiednich firm logistycznych i handlowych fachowo pozycjonujemy ekspozytory w docelowym miejscu.

Ekspozytory paletowe i podłogowe do nieszablonowej prezentacji towarów

Ekspozytory paletowe na słodycze i przekąski zazwyczaj wykonane są w wersji wolno stojącej lub umieszczane przy końcach regałów, po ich stronie czołowej. Takie rozwiązania stosuje się zwłaszcza w przypadku sezonowych akcji, mających na celu wprowadzenie nowych słodyczy i przekąsek na rynek. Zaletą jest to, że ekspozytory w takiej wersji można dowolnie ustawić w markecie, dopasowując je w ten sposób do lokalnych warunków poszczególnych rynków. Dodatkowe miejsca ekspozycji to najczęściej strefa kas i odpowiednie obszary produktowe. Dzięki takiemu ustawieniu można zachęcić klientów do zakupu i podnieść rozpoznawalność marki. Ekspozytory paletowe i podłogowe mogą być stosowane do promocji wielu różnych produktów: artykułów FMCG, kosmetyków i leków.
W odróżnieniu od ekspozytorów paletowych ekspozytory podłogowe ustawia się bezpośrednio na podłodze bez wykorzystania palet.

Inna odsłona ekspozycji towaru: stand typu lama na produkty Bearprotein

„Zaufaj INSTYNKTOWI” – tym hasłem rozpoczęto wprowadzenie na rynek batoników z owadów firmy Bearprotein GmbH. W celu wsparcia działań marketingowych firma THIMM opracowała stand typu lama, który został dopasowany do wyjątkowej szaty graficznej przekąsek z owadów. Batoniki w dwóch wersjach smakowych zostały korzystnie umieszczone na dwóch zintegrowanych w stand tackach.
Natomiast topper znajdujący się na tym standzie reklamowym gwarantuje lepszą widoczność z daleka i zapewnia dodatkową powierzchnię na treści związane z komunikacją marki i inne informacje. Indywidualny projekt z jednej strony obrazowo nawiązuje do nazwy marki i firmy, a z drugiej prezentuje bliskość natury i świata zwierząt.

Małe ekspozytory naladowe o dużej skuteczności reklamowej

Ekspozytory naladowe na słodycze i przekąski zazwyczaj umieszczane są w obszarze bezpośredniej sprzedaży i kas. Są przeznaczone na małe produkty do ciągłego użytku lub jako wsparcie w celu wprowadzenia produktów na rynek i dlatego stanowią doskonałe akcesoria do handlu. Te stojaki reklamowe można zastosować uzupełniająco przy okazji większych kampanii lub pojedynczo.
Małe ekspozytory naladowe z tektury falistej doskonale sprawdzają się zwłaszcza do degustacji.
Miniekspozytor do degustacji dla czeskiego klienta stanowi przykład zastosowania w celu wprowadzenia nowego produktu na rynek. Ten ekspozytor naladowy wykonany z tektury falistej i z dodatkową powierzchnią do komunikacji marki daje możliwość indywidualnego zwrócenia się do klienta. Promocję uzupełnia dodatkowy materiał informacyjny i małe porcje degustacyjne.

Sezonowe akcje reklamowe

Duże figury i stoiska to „najpotężniejsze” narzędzia, ułatwiające zwrócenie uwagi klientów w punkcie sprzedaży. Dzięki niezwykłym kształtom i wielkości stanowią prawdziwą atrakcję w sklepie. Nawiązujący do produktu projekt i nadruk sprawia, że duże figury wyglądają bardzo atrakcyjnie. Duże stoiska uzupełniają ekspozytory i stojaki reklamowe, stanowiąc dodatkowe miejsce reklamy. Dobrze sprawdzają się zwłaszcza podczas sezonowych kampanii, ponieważ mogą mieć różnorodne i niezależnie od branży zastosowanie.

Innowacyjne koncepcje opakowaniowe i skuteczne ekspozytory przeznaczone do punktów sprzedaży warto wykorzystać w celu przeprowadzenia akcji marketingowych, sezonowych kampanii i aby stworzyć odpowiednią inscenizację dla produktów. Celem jest przy tym podniesienie rozpoznawalności marki i skłonienie klientów do spontanicznego zakupu.
Zapraszamy do kontaktu – polecimy Państwu najlepsze rozwiązanie opakowaniowe i ekspozycyjne na chipsy, orzechy, słodycze oraz inne słone i słodkie przekąski.

Rozwiązania opakowaniowe i ekspozycyjne na słodycze i przekąski:

‎Ładuję...