Znamy rynek: sklepowe półki coraz bardziej zapełniają się opakowaniami z różnymi rodzajami słodyczy i przekąsek, a wybór produktów w specjalnych punktach ekspozycji towaru jest ogromny. Zakup często jest podyktowany spontanicznym sięgnięciem po towar dostępny w danym miejscu. W branży, w której panuje tak silna konkurencja decydujące znaczenie dla sukcesu produktu mogą mieć tworzące odpowiednią inscenizację opakowania regałowe, bezpieczne opakowania transportowe i skuteczne marketingowo opakowania handlowe na słodycze i przekąski. W dodatkowych miejscach ekspozycji mogą skorzystać Państwo z ekspozytorów na towar, które stanowią wsparcie podczas sezonowych kampanii lub w ramach wprowadzania nowych produktów na rynek. Działania zwiększające sprzedaż uzupełniają natomiast dodatkowe elementy dekoracyjne, takie jak banery lub elementy sufitowe.
Sześciokątne opakowanie zewnętrzne na słodycze lub przekąski w okrągłym opakowaniu pierwotnym to dla Państwa wiele korzyści na raz: takie opakowania na okrągłe produkty zapewniają o 5% lepszy stopień wykorzystania palet przy zminimalizowanej ilości zastosowanego materiału. Fachowo nazywa się to zoptymalizowanym stopniem wykorzystania powierzchni. Ponadto sześciokątne opakowania są stabilniejsze i charakteryzują się wyższą nośnością niż klasyczne opakowania czworokątne. Dzięki takiemu kształtowi te opakowania na chipsy w stosach odróżniają się na półce sklepowej od konkurencyjnych produktów.
Sześciokątne opakowanie zewnętrzne na słodycze lub przekąski w okrągłym opakowaniu pierwotnym to dla Państwa wiele korzyści na raz: takie opakowania na okrągłe produkty zapewniają o 5% lepszy stopień wykorzystania palet przy zminimalizowanej ilości zastosowanego materiału. Fachowo nazywa się to zoptymalizowanym stopniem wykorzystania powierzchni. Ponadto sześciokątne opakowania są stabilniejsze i charakteryzują się wyższą nośnością niż klasyczne opakowania czworokątne. Dzięki takiemu kształtowi te opakowania na chipsy w stosach odróżniają się na półce sklepowej od konkurencyjnych produktów.
Aby słodycze, takie jak czekolada, zawsze znajdowały się z przodu półki sklepowej często stosuje się zintegrowane w opakowania systemy przesuwania towarów. Produkty przesuwają się do przodu dzięki zastosowaniu elastycznych taśm obejmujących czekolady – od pierwszej do ostatniej. Dzięki opakowaniom do 400 mm wykorzystuje się przy tym całą głębokość półki. W ten sposób Państwa marka i wszystkie rodzaje czekolady są optymalnie prezentowane w punkcie sprzedaży.
Opakowania są jednoczęściowe i mogą być napełniane produktami automatycznie lub ręcznie. W przypadku naszych opakowań regałowych na czekolady maksymalnie wykorzystana jest ponadto ich objętość. W ten sposób można wygenerować oszczędności związane z logistyką i zastosowaniem materiałów. Opakowania z systemem przesuwu towaru zapewniają zawsze uporządkowaną prezentację słodyczy, co przyciąga wzrok konsumentów.
Wprowadzaniu na rynek nowych produktów może towarzyszyć wiele różnych środków reklamy.
Opakowania promocyjne na słodycze i przekąski przekonują wspierającym sprzedaż sposobem ustawienia na półce sklepowej i zachęcają klientów do zakupu poprzez przyciągający uwagę nadruk. Opakowania promocyjne przekonują łatwym sposobem obsługi i mogą być wyposażone w innowacyjne rozwiązania, takie jak na przykład zintegrowana zsuwnia towaru, która ułatwia jego wyjmowanie.
Efektywne wsparcie sprzedaży wymaga nie tylko skutecznej prezentacji w punkcie sprzedaży, lecz również atrakcyjnej ekspozycji w dodatkowym miejscu. Z tego względu często stosowane są w tym zakresie ekspozytory paletowe i podłogowe, jak również naladowe. W zależności od indywidualnego celu zastosowania użyć można unikalnych lub standardowych ekspozytorów przeznaczonych do punktów sprzedaży, które stworzą wyjątkową scenografię dla Państwa marki i produktów.
Zwłaszcza w przypadku dodatkowych miejsc ekspozycji wysokiej klasy ogromną rolę odgrywają projekt, druk i specjalne uszlachetnienia. Jako doświadczony partner firma THIMM wspiera swoich klientów w trakcie całego procesu tworzenia odpowiednich rozwiązań: od doradztwa, tworzenia kreatywnego projektu po produkcję i konfekcjonowanie ekspozytorów reklamowych i nośników towaru. Przy udziale odpowiednich firm logistycznych i handlowych fachowo pozycjonujemy ekspozytory w docelowym miejscu.
Ekspozytory paletowe na słodycze i przekąski zazwyczaj wykonane są w wersji wolno stojącej lub umieszczane przy końcach regałów, po ich stronie czołowej. Takie rozwiązania stosuje się zwłaszcza w przypadku sezonowych akcji, mających na celu wprowadzenie nowych słodyczy i przekąsek na rynek. Zaletą jest to, że ekspozytory w takiej wersji można dowolnie ustawić w markecie, dopasowując je w ten sposób do lokalnych warunków poszczególnych rynków. Dodatkowe miejsca ekspozycji to najczęściej strefa kas i odpowiednie obszary produktowe. Dzięki takiemu ustawieniu można zachęcić klientów do zakupu i podnieść rozpoznawalność marki. Ekspozytory paletowe i podłogowe mogą być stosowane do promocji wielu różnych produktów: artykułów FMCG, kosmetyków i leków.
W odróżnieniu od ekspozytorów paletowych ekspozytory podłogowe ustawia się bezpośrednio na podłodze bez wykorzystania palet.
„Zaufaj INSTYNKTOWI” – tym hasłem rozpoczęto wprowadzenie na rynek batoników z owadów firmy Bearprotein GmbH. W celu wsparcia działań marketingowych firma THIMM opracowała stand typu lama, który został dopasowany do wyjątkowej szaty graficznej przekąsek z owadów. Batoniki w dwóch wersjach smakowych zostały korzystnie umieszczone na dwóch zintegrowanych w stand tackach.
Natomiast topper znajdujący się na tym standzie reklamowym gwarantuje lepszą widoczność z daleka i zapewnia dodatkową powierzchnię na treści związane z komunikacją marki i inne informacje. Indywidualny projekt z jednej strony obrazowo nawiązuje do nazwy marki i firmy, a z drugiej prezentuje bliskość natury i świata zwierząt.
Ekspozytory naladowe na słodycze i przekąski zazwyczaj umieszczane są w obszarze bezpośredniej sprzedaży i kas. Są przeznaczone na małe produkty do ciągłego użytku lub jako wsparcie w celu wprowadzenia produktów na rynek i dlatego stanowią doskonałe akcesoria do handlu. Te stojaki reklamowe można zastosować uzupełniająco przy okazji większych kampanii lub pojedynczo.
Małe ekspozytory naladowe z tektury falistej doskonale sprawdzają się zwłaszcza do degustacji.
Miniekspozytor do degustacji dla czeskiego klienta stanowi przykład zastosowania w celu wprowadzenia nowego produktu na rynek. Ten ekspozytor naladowy wykonany z tektury falistej i z dodatkową powierzchnią do komunikacji marki daje możliwość indywidualnego zwrócenia się do klienta. Promocję uzupełnia dodatkowy materiał informacyjny i małe porcje degustacyjne.
Duże figury i stoiska to „najpotężniejsze” narzędzia, ułatwiające zwrócenie uwagi klientów w punkcie sprzedaży. Dzięki niezwykłym kształtom i wielkości stanowią prawdziwą atrakcję w sklepie. Nawiązujący do produktu projekt i nadruk sprawia, że duże figury wyglądają bardzo atrakcyjnie. Duże stoiska uzupełniają ekspozytory i stojaki reklamowe, stanowiąc dodatkowe miejsce reklamy. Dobrze sprawdzają się zwłaszcza podczas sezonowych kampanii, ponieważ mogą mieć różnorodne i niezależnie od branży zastosowanie.
Innowacyjne koncepcje opakowaniowe i skuteczne ekspozytory przeznaczone do punktów sprzedaży warto wykorzystać w celu przeprowadzenia akcji marketingowych, sezonowych kampanii i aby stworzyć odpowiednią inscenizację dla produktów. Celem jest przy tym podniesienie rozpoznawalności marki i skłonienie klientów do spontanicznego zakupu.
Zapraszamy do kontaktu – polecimy Państwu najlepsze rozwiązanie opakowaniowe i ekspozycyjne na chipsy, orzechy, słodycze oraz inne słone i słodkie przekąski.