Branża e-commerce ciągle prężnie się rozwija, a w tak kwitnącym rynku tkwi ogromny potencjał. Zachęcamy do zakupu opakowań firmy THIMM dla e-commerce i logistyki i skorzystania z naszych rozwiązań dla tej branży. Zapewniamy m.in.: zabezpieczenie produktu, inteligentne systemy opakowaniowe, wywarcie wrażenia na kliencie podczas rozpakowywania, redukcję objętości wysyłkowej, odpowiednie wyściółki do opakowań, funkcję opakowania jako ambasadora marki, regulację temperatury i wiele więcej. Tutaj można znaleźć informacje na temat naszych opakowań dla e-commerce i logistyki.
Opakowanie jest pierwszą rzeczą, z jaką spotka się odbiorca paczki. Już od tego pierwszego momentu opakowanie e-commerce reprezentuje zarówno firmę, jak i markę, świadcząc również o jakości zapakowanego towaru. Odpowiednie opakowanie dla e-commerce nie tylko zabezpiecza produkt i skutecznie przekazuje treści marketingowe, lecz daje również możliwość zapewnienia klientowi niezapomnianych wrażeń podczas rozpakowywania. Klient rzadko jest bowiem tak podatny na przekaz marki jak właśnie w tej pełnej emocji chwili, kiedy z radością odbiera swoją paczkę. Wtedy najbardziej zwraca też uwagę na przyciągający wzrok projekt, indywidualny design, pierwszorzędną jakość druku, ekologiczne materiały lub osobisty wydźwięk opakowania. Warto wykorzystać opakowanie dla e-commerce w celu długofalowego przywiązania klienta do marki i odpowiednio ukierunkowanego budowania marki. Chcieliby Państwo pozytywnie wpływać na oczekiwania klientów?
Firma THIMM oferuje innowacyjne opakowania dla e-commerce, które uniemożliwiają kradzież i manipulację podczas transportu: opakowania te są zamykane bez użycia kleju i wyposażone w zamknięcie umożliwiające łatwe stwierdzenie prób jego otwarcia. W odróżnieniu od opakowań obwiązywanych lub zaklejanych taśmami bezpiecznych zamknięć nie można otworzyć ani wymienić bez zniszczenia. Dzięki temu opakowania e-commerce są podczas całego transportu bezpiecznie zamknięte i zabezpieczone przed nieupoważnionym otwarciem.
Plusy? Odbierając paczkę, adresat od razu widzi, czy opakowanie jest nienaruszone i czy towar znajduje się w oryginalnym stanie.
Opakowania dla e-commerce muszą wytrzymać zewnętrzne obciążenia w ciągu całego łańcucha logistycznego, cały czas zapewniać odpowiednią stabilność i gwarantować kompleksową ochronę produktu.
Dzięki uchwytowi zintegrowanemu w opakowaniach dla e-commerce można doskonale zabezpieczyć produkt na czas wysyłki. Takie innowacyjne elementy unieruchamiające z tektury falistej lub połączenia różnych materiałów elastycznie i bezpiecznie dopasowują się do produktu. Ze względu na konstrukcję można zmiennie stosować je do produktów o różnych wielkościach i kształtach. W ten sposób zwiększa się efektywność materiałową i stopień wykorzystania wolumenu opakowań dla e-commerce, co z kolei przyczynia się do obniżenia kosztów.
Opakowania w obszarze e-commerce zapewniają doskonałe możliwości zaoferowania odbiorcy wartości dodanej: dzięki odpowiedniej konstrukcji opakowania i innowacyjnej szacie graficznej może on bowiem wykorzystać opakowanie ponownie. Typowymi przykładami takiego wielokrotnego zastosowania opakowania dla e-commerce jest użycie go do zwrotu towaru lub do zapakowania prezentu. Pomysłowa konstrukcja pozwala na wykorzystanie opakowania również do innego celu: na przykład do ustawienia jako regał lub do zabawy.
W celu wypracowania własnej wartości dodanej konstrukcja może być wykonana w taki sposób, aby stworzyć jak największą powierzchnię do zadruku. Można umieścić na niej treści reklamowe, przywiązujące klienta do marki, związane z konkursami i akcjami promocyjnymi itd.
W naszym sklepie internetowym KARTONARA® można znaleźć standardowe opakowania dla e-commerce do wysyłki listów, małych i dużych paczek oraz transportu towarów. Opakowania te nadają się na produkty o różnych wielkościach i kształtach.
Online można kupić również generujące wartość dodaną akcesoria do opakowań dla e-commerce. Zaliczają się do nich na przykład: folia bąbelkowa, poduszki powietrzne, chipsy do paczek, koce ochronne, bibuła pakowa, taśmy klejące i materiały do zamykania paczek.
Mikrochipy, elektroniczne kody dla aplikacji lub drukowana elektronika: opakowania mogą być inteligentne i cyfrowe dzięki nieskończenie wielu możliwościom. Inteligentne opakowania dla e-commerce umożliwiają na przykład ciągłe śledzenie łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym. Dodatkową ochronę zapewnia fakt, że kod jest dostępny tylko raz.
Opakowania dla e-commerce świetnie nadają się również do cyfrowego storytellingu i efektywnej komunikacji z klientem. W ten sposób wokół marki można stworzyć wyjątkowy, całkiem nowy cyfrowy świat: poczynając od wirtualnie rozszerzonych symulacji produktu po podlinkowanie do treści na temat podobnych lub uzupełniających się ofert. Przekierowanie do cyfrowych społeczności daje natomiast możliwość intensywnej wymiany doświadczeń między użytkownikami.
Dzięki scyfryzowanym opakowaniom dla e-commerce można wyróżnić się w innowacyjny sposób, a jednocześnie zaoferować odbiorcom jedyne w swoim rodzaju wartości dodane:
Artykuły spożywcze, wyroby medyczne i farmaceutyczne są wrażliwe na czynniki temperaturowe. Aby zapewnić stabilną temperaturę podczas transportu mrożonych i chłodzonych produktów, warto skorzystać z opakowań dla e-commerce do wysyłki w kontrolowanej temperaturze:
w połączeniu z elementami chłodzącymi takie opakowania dla e-commerce regulują temperaturę podczas transportu. Istnieje również możliwość wysłania produktów niewymagających chłodzenia w tym samym opakowaniu. Opakowania dla e-commerce zapewniają produktom indywidualne bezpieczeństwo temperaturowe przez wiele godzin.
To opakowanie dla e-commerce uniwersalnie nadaje się na rowery o różnych konstrukcjach i wielkościach. Rower jest unieruchomiony w opakowaniu dla e-commerce dzięki folii ochronnej na całej powierzchni. To opakowanie dla e-commerce jest zabezpieczone klipsami z tworzywa sztucznego, które służą jednocześnie jako uchwyty do przenoszenia. Opakowanie dostarczane jest producentowi rowerów w kompaktowej formie zestawu pakowego, a jego zaletą jest bardzo łatwy sposób obsługi. W tym wyprodukowanym z wodoodpornej tektury falistej opakowaniu dla e-commerce można w bezpieczny sposób transportować towary drogą standardową, lotniczą i morską.
Aby realistycznie zasymulować warunki występujące podczas transportu, dostępny jest między innymi test upadku opakowań dla e-commerce. Test ten symuluje swobodny upadek opakowania dla e-commerce na krawędzie, narożniki i powierzchnie. W tym celu opakowanie dla e-commerce wypełnia się produktami i zrzuca z określonej wysokości.
Aby sprawdzić procesy hamowania i obciążenia przeładunkowe, przeprowadza się symulacje transportu w określonych warunkach klimatycznych. Ponadto symuluje się również obsługę opakowań dla e-commerce i transport samochodem ciężarowym, statkiem, pociągiem lub samolotem. Na przykład tak zwane „badanie odporności na drgania pionowe” dostarcza danych na temat obciążeń działających na opakowanie dla e-commerce i sam produkt.
Opakowania dla e-commerce są centralną częścią komunikacji marki. To one tworzą inscenizację marki, pomagają budować więź z konsumentem i mają wpływ na jego późniejszą lojalność.
Opakowania dla e-commerce są tym samym ważnym kanałem komunikacyjnym. Dzięki zachęcającej szacie graficznej wydrukowanej w pierwszorzędnej jakości opakowanie staje się ambasadorem marki i podnosi wartość produktów.
Druk cyfrowy zapewnia możliwość wydobycia z opakowania dla e-commerce jak największego potencjału:
Kwestia możliwości wstecznego prześledzenia procesów w obszarze e-commerce odgrywa istotną rolę również w przypadku handlu artykułami spożywczymi. Dzięki nowoczesnej technologii druku cyfrowego na opakowaniu dla e-commerce można umieścić służące temu niewidoczne kody. Dostarczają one wielu informacji i zapewniają mnóstwo korzyści: