E-Commerce

Opakowania w handlu elektronicznym: Generowanie doświadczeń związanych z rozpakowywaniem dla odbiorcy
E-Commerce
Dwa opakowania zadrukowane cyfrowo

Opakowania dla e-commerce: radość z rozpakowywania paczki

Branża e-commerce ciągle prężnie się rozwija, a w tak kwitnącym rynku tkwi ogromny potencjał. Zachęcamy do zakupu opakowań firmy THIMM dla e-commerce i logistyki i skorzystania z naszych rozwiązań dla tej branży. Zapewniamy m.in.: zabezpieczenie produktu, inteligentne systemy opakowaniowe, wywarcie wrażenia na kliencie podczas rozpakowywania, redukcję objętości wysyłkowej, odpowiednie wyściółki do opakowań, funkcję opakowania jako ambasadora marki, regulację temperatury i wiele więcej. Tutaj można znaleźć informacje na temat naszych opakowań dla e-commerce i logistyki.

Opakowanie jest pierwszą rzeczą, z jaką spotka się odbiorca paczki. Już od tego pierwszego momentu opakowanie e-commerce reprezentuje zarówno firmę, jak i markę, świadcząc również o jakości zapakowanego towaru. Odpowiednie opakowanie dla e-commerce nie tylko zabezpiecza produkt i skutecznie przekazuje treści marketingowe, lecz daje również możliwość zapewnienia klientowi niezapomnianych wrażeń podczas rozpakowywania. Klient rzadko jest bowiem tak podatny na przekaz marki jak właśnie w tej pełnej emocji chwili, kiedy z radością odbiera swoją paczkę. Wtedy najbardziej zwraca też uwagę na przyciągający wzrok projekt, indywidualny design, pierwszorzędną jakość druku, ekologiczne materiały lub osobisty wydźwięk opakowania. Warto wykorzystać opakowanie dla e-commerce w celu długofalowego przywiązania klienta do marki i odpowiednio ukierunkowanego budowania marki. Chcieliby Państwo pozytywnie wpływać na oczekiwania klientów?

Dowiedz się więcej o druku wewnętrznym na opakowaniach
E-Commerce Verpackung mit Produkt-Fixierung

Opakowania dla e-commerce z uchwytem na Produkt

Dzięki uchwytowi zintegrowanemu w opakowaniach dla e-commerce można doskonale zabezpieczyć produkt na czas wysyłki. Takie innowacyjne elementy unieruchamiające z tektury falistej lub połączenia różnych materiałów elastycznie i bezpiecznie dopasowują się do produktu. Ze względu na konstrukcję można zmiennie stosować je do produktów o różnych wielkościach i kształtach. W ten sposób zwiększa się efektywność materiałową i stopień wykorzystania wolumenu opakowań dla e-commerce, co z kolei przyczynia się do obniżenia kosztów.

Bezpieczne zamykanie paczek w sektorze e-commerce

Sektor e-commerce z biegiem czasu zyskuje na znaczeniu, a w rynku o tak znacznym wzroście tkwi duży potencjał. Dlatego tym ważniejsze jest, aby zamówiony towar dotarł do klienta końcowego w nienaruszonym opakowaniu, a przede wszystkim bezpiecznie zapieczętowany. Aby to zapewnić, THIMM oferuje różne opcje bezpiecznych zamknięć dla opakowań. Opakowanie THIMM z bezpiecznym zamknięciem zapewnia bezpieczne pierwsze otwarcie i chroni przed plagiatem lub manipulacją. Ponieważ po otwarciu opakowania zamknięcie ulega widocznemu zniszczeniu, klient końcowy może natychmiast stwierdzić, czy nieupoważnione osoby trzecie uzyskały dostęp do produktu.

Internet of Packs – THIMM

Inteligentne opakowania cyfrowe dla e-commerce

Mikrochipy, elektroniczne kody dla aplikacji lub drukowana elektronika: opakowania mogą być inteligentne i cyfrowe dzięki nieskończenie wielu możliwościom. Inteligentne opakowania dla e-commerce umożliwiają na przykład ciągłe śledzenie łańcucha dostaw w czasie rzeczywistym. Dodatkową ochronę zapewnia fakt, że kod jest dostępny tylko raz.
Opakowania dla e-commerce świetnie nadają się również do cyfrowego storytellingu i efektywnej komunikacji z klientem. W ten sposób wokół marki można stworzyć wyjątkowy, całkiem nowy cyfrowy świat: poczynając od wirtualnie rozszerzonych symulacji produktu po podlinkowanie do treści na temat podobnych lub uzupełniających się ofert. Przekierowanie do cyfrowych społeczności daje natomiast możliwość intensywnej wymiany doświadczeń między użytkownikami.

Dzięki scyfryzowanym opakowaniom dla e-commerce można wyróżnić się w innowacyjny sposób, a jednocześnie zaoferować odbiorcom jedyne w swoim rodzaju wartości dodane:

  • opakowanie dla e-commerce samo w sobie staje się atrakcją
  • konsumenci otrzymują wyjątkowe, dopasowane do grupy docelowej informacje, a produkty zyskują cyfrowy wydźwięk
  • firma ma nieograniczone możliwości przetwarzania i przekazywania informacji o markach
  • wirtualna rzeczywistość jest istotnym czynnikiem wpływu na sposób odbioru i przetwarzania informacji
  • cyfryzacja ułatwia realizację strategii sprzedażowych, działania cross-sellingowe, komunikowanie nowości itd

 

Czy znasz już naszą wizję Internet of Packs?

Dowiedz się więcej o Internet of Packs

Kontrole i testy opakowań dla e-commerce

Aby realistycznie zasymulować warunki występujące podczas transportu, dostępny jest między innymi test upadku opakowań dla e-commerce. Test ten symuluje swobodny upadek opakowania dla e-commerce na krawędzie, narożniki i powierzchnie. W tym celu opakowanie dla e-commerce wypełnia się produktami i zrzuca z określonej wysokości.
Aby sprawdzić procesy hamowania i obciążenia przeładunkowe, przeprowadza się symulacje transportu w określonych warunkach klimatycznych. Ponadto symuluje się również obsługę opakowań dla e-commerce i transport samochodem ciężarowym, statkiem, pociągiem lub samolotem. Na przykład tak zwane „badanie odporności na drgania pionowe” dostarcza danych na temat obciążeń działających na opakowanie dla e-commerce i sam produkt.

Opakowania dla e-commerce z nadrukiem cyfrowym

Opakowania dla e-commerce są centralną częścią komunikacji marki. To one tworzą inscenizację marki, pomagają budować więź z konsumentem i mają wpływ na jego późniejszą lojalność.

Opakowania dla e-commerce są tym samym ważnym kanałem komunikacyjnym. Dzięki zachęcającej szacie graficznej wydrukowanej w pierwszorzędnej jakości opakowanie staje się ambasadorem marki i podnosi wartość produktów.

Druk cyfrowy zapewnia możliwość wydobycia z opakowania dla e-commerce jak największego potencjału:

  • możliwość zastosowania różnej szaty graficznej dla indywidualnych produktów seryjnych
  • pełna elastyczność podczas wprowadzania nowych produktów na rynek, produkcji testowej lub kampanii sezonowych
  • wywieranie wrażenia na konsumencie podczas rozpakowywania paczki i przywiązanie go do marki poprzez osobiste zwrócenie się do niego z informacją umieszczoną na opakowaniu dla e-commerce
  • opłacalność nawet w przypadku małych nakładów
  • możliwość szybkiej zmiany grafiki, a jednocześnie krótsze czasy dostawy w porównaniu z tradycyjnymi metodami druku
  • zintegrowane w nadruku (na życzenie niewidoczne) zabezpieczenia i cechy pozwalające rozpoznać nienaruszony stan opakowania dla e-commerce, które chronią przed manipulacjami
  • dzięki zastosowaniu farb wodnych zadrukowane cyfrowo bazujące na papierze opakowania dla e-commerce doskonale nadają się dla branż FMCG (również do wysyłki artykułów spożywczych)

Szukasz najlepszego rozwiązania dla swoich produktów?

THIMM-Unternehmenszentrale in Northeim

THIMM (Polska)
+48 327933 300
office@top-packaging.pl