Nasze opakowania z tektury falistej na żywność i napoje chronią, przechowują i transportują aż do konsumenta końcowego Twoje produkty w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. Stanowią także nośnik informacji na temat produktów i marek. Wytwarzamy opakowania przeznaczone do pośredniego i bezpośredniego kontaktu z żywnością. Jesteśmy przy tym świadomi wymagań handlu w zakresie dodatkowych miejsc ekspozycji. Zaprezentuj swoje produkty i marki w odpowiednich rozwiązaniach opakowaniowych i ekspozycyjnych od THIMM.
Jako producent opakowań na żywność i napoje wiemy, jakie aspekty są dla Ciebie ważne – i te konsekwentnie realizujemy. Oprócz zapewnienia bezpiecznego transportu, optymalnej ochrony produktów i zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju staramy się bezwzględnie przestrzegać higienicznych wymogów podczas produkcji. Wszystkie zakłady THIMM zostały sprawdzone i uzyskały certyfikat higieniczny standardu Brytyjskiego Konsorcjum Detalistów (BRC Packaging), który potwierdza, że produkujemy opakowania na żywność i napoje przy zachowaniu najwyższych standardów higieny.
Różnorodność naszych opakowań na żywność daje Państwu możliwość optymalnego połączenia bezpieczeństwa transportu i ochrony, prezentacji produktu w punkcie sprzedaży i efektywnego wykorzystania palety, a także łatwość pielęgnacji na regałach.
Do bezpośredniego kontaktu z żywnością nadają się szczególnie dobre opakowania i ekspozytory na artykuły spożywcze z naszego innowacyjnego foodWave®. foodWave® to certyfikowana tektura falista, która doskonale nadaje się do wilgotnych i tłustych potraw. Wyprodukowane sterylnie produkty z tektury falistej na artykuły spożywcze są dostępne w kolorach białym i brązowym. Ponadto można je również zadrukować indywidualnie lub ozdobić wykrawanymi motywami.
Stosując nasze handlowe opakowania regałowe na żywność, uwzględniają Państwo wszelkie wymogi handlu, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi opakowań do ekspozycji na półkach sklepowych (ang. Shelf Ready Packaging /SRP): lepsza prezentacja, wyróżnianie się na półce wśród innych produktów, łatwość zdejmowania z półki dla klientów. Polecamy nasz bogaty asortyment opakowań na żywność, które dodatkowo przyspieszą konsumentom wyszukiwanie produktów na półce sklepowej i zoptymalizują dostęp do towaru. Dzięki wbudowanym stopniom Państwa artykuły spożywcze zostaną atrakcyjnie zaprezentowane. Z jednego takiego opakowania można w atrakcyjny i przyciągający uwagę sposób sprzedawać dwa niezależne rodzaje artykułów spożywczych.
Różnorodność naszych opakowań na żywność daje Państwu możliwość optymalnego połączenia bezpieczeństwa transportu i ochrony, prezentacji produktu w punkcie sprzedaży i efektywnego wykorzystania palety, a także łatwość pielęgnacji na regałach i przyjazność dla środowiska.
Zadaniem opakowań napojów jest przede wszystkim zagwarantowanie bezpiecznego transportu oraz zapewnienie trwałej stabilności i ochrony. To jednak nie jedyne cechy naszych opakowań na napoje:
Opakowania na napoje nadają się idealnie do wprowadzania produktów na rynek. Dzięki naszym innowacyjnym opakowaniom na napoje możesz również kreatywnie promować swoje produkty w punkcie sprzedaży. Niech opakowanie stanie się Twoim nośnikiem reklamy – zwracaj się dzięki niemu do klienta bezpośrednio w sklepie! Możesz też wykorzystać je do celów komunikacji marki.
Opakowania na napoje ułatwiają transport puszek do konsumentów. Poza łatwą obsługą opakowania na napoje w puszkach to możliwość bardzo wygodnego ustawienia na paletach. Pozwala to zyskać na optymalizacji kosztów logistycznych. Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania opakowań na puszki do Twoich produktów. Możliwe jest również zastosowanie opakowań mieszanych np. w ramach akcji czy kampanii sezonowych.
Opakowania na napoje w puszkach to możliwość doskonałej prezentacji Twojej marki na dodatkowej powierzchni reklamowej. Poza tym opakowania z tektury falistej to zgodna z zasadami zrównoważonego rozwoju alternatywa do folii plastikowej.
Żywność i napoje pojawiają się w handlu w najróżniejszych opakowaniach. Główną rolę odgrywają tutaj opakowania regałowe. Jednak przy całej różnorodności oferty wiele produktów może nie stanowić dla klienta odpowiedniego bodźca do zakupu. Dlatego też dodatkowe miejsca ekspozycji i elementy dekoracyjne stanowią decydujący czynnik w przypadku zakupów impulsywnych, zwłaszcza w handlu spożywczym. Niezależnie od tego, czy z przodu regału, czy na wyspie, czy w obrębie kasy czy też w ramach akcji połączonej z degustacją – mobilne miejsca ekspozycji produktów pomagają dostarczyć dodatkowych bodźców do zakupu.
Doskonałe rozwiązanie w zakresie dodatkowego miejsca ekspozycji stanowią ekspozytory w najróżniejszych kształtach – pozwalają skłonić klienta do zakupu artykułów spożywczych nie tylko z poziomu regału. Ekspozytory paletowe, podłogowe czy naladowe to tylko kilka wariantów pozwalających na optymalne zaprezentowanie produktów i marek.
Obecnie rosnącą popularnością cieszą się tak zwane food startupy. Te nowe produkty stawia się w przypadku wprowadzania produktu nie bezpośrednio na regale, lecz w dodatkowym miejscu ekspozycji. Podobnie jak w przypadku producenta żywności dla sportowców foodspring. Do prezentacji najnowszych artykułów dla fanów sportu THIMM opracował dwa ekspozytory paletowe dla różnych grup odbiorców i lokalizacji.
Dzięki dużej stabilności miejsce znajdą tutaj różne produktu – od lekkich batonów proteinowych po ciężkie puszki z suplementami białkowymi w proszku. Te dyspozytory paletowe zwracają uwagę zwłaszcza dzięki swoim dużym powierzchniom do komunikacji z klientem. Topper uzupełnia ekspozytor, gwarantując mu większy zasięg i oferując dodatkową platformę informacyjną.
Nowy cyfrowy sposób prezentacji musli: Ekspozytor handlowy dla marki Meray firmy Fresh Nuts przekonuje drukiem cyfrowym. Druk cyfrowy gwarantuje obok atrakcyjnego wzoru wysokiej jakości również umiejscowienie niewidocznych kodów danych częściowo w samym druku, jak na przykład w cokole, topperze czy też na powierzchniach bocznych ekspozytora. Ma to tę zaletę, że zintegrowane kody można łączyć indywidualnie z treściami cyfrowymi. Spektrum sięga tutaj od filmów reklamowych przez strony internetowe po możliwości interakcji z klientem.
Kawa to jeden z najbardziej lubianych napojów na całym świecie. Jej prezentacja w handlu detalicznym odbywa się jednakże nieco na uboczu. Dzięki różnym typom ekspozytorów można jednak zaprezentować kawę także zupełnie inaczej.
Ekspozytor paletowy na kapsułki z kawą o wyjątkowym designie przyciągnie uwagę w punkcie sprzedaży. Czerń w zestawieniu z pojedynczymi kolorami sprawia, że już sam ekspozytor sugeruje poszczególne gatunki kawy. Od różu dla Espresso Barista przez błękit dla smacznej Lungo Azzuro po kolejne kolory i rodzaje kawy. Na siedmiu poziomach w doskonały sposób prezentowane są wszystkie warianty kawy. Dzięki oznaczeniu kolorem każdego poziomu można szybko odnaleźć i wziąć swoją ulubioną kawę. Liczba poziomów może być indywidualnie dostosowana do produktu i marki.
Do prezentacji towaru nie trzeba jednakże wykorzystywać wyłącznie „dużych” ekspozytorów paletowych czy podłogowych. Także mniejsze ekspozytory naladowe spełniają doskonale swoją funkcję i stworzą wartość dodaną w przestrzeni handlowej. Ekspozytory naladowe mają wszechstronne zastosowanie: mogą stanowić zachętę w obrębie kasy czy uzupełnienie stoiska w ramach akcji połączonej z degustacją. Dzięki małemu rozmiarowi i sprytnej konstrukcji produkt i marka zyskają tutaj odpowiednią prezentację.
THIMM opracował taki ekspozytor naladowy dla czeskiego producenta kawy Alza. Do prezentacji produktu marki własnej AlzaCafé znajduje się tam miejsce na dwa różne rozmiary paczek. Dzięki sprytnemu podestowi w samym ekspozytorze naladowym mniejszy wariant opakowania może również odpowiednio zaistnieć.
Małe ekspozytory naladowe na napoje są często stosowane do analizy wielkości sprzedaży. Można tutaj zaoferować na małej przestrzeni różne napoje, jak na przykład butelki i puszki. Ekspozytory naladowe na napoje są często zapełniane towarem przez producenta i dostarczane do handlu w opakowaniu transportowym. Na miejscu można zamontować jeszcze w razie potrzeby topper prezentujący daną markę.
W sezonie takim jak lato czy okres przed Bożym Narodzeniem napoje alkoholowe są wprowadzane na rynek w szczególny sposób. Od listopada prezentuje się grzane wino i grog, od wczesnego lata różne gatunki win – a we wszystkim tym chodzi o to, żeby zwrócić na siebie uwagę i się odróżnić.
Niezależnie od kształtu butelki czy puszki do prezentacji produktu można stosować ekspozytory paletowe i podłogowe. Zwracające uwagę kompozycje, wyjątkowe konstrukcje czy odpowiednie lokalne wprowadzenie na rynek to klucz do przekonującej prezentacji produktu i marki.
Dowiedz się więcej o naszej branży „słodyczy i przekąsek“ i odkryj inne wspaniałe rozwiązania opakowaniowe i ekspozycyjne firmy THIMM.