Artykuły kosmetyczne i higieniczne

kosmetyki-higiena-pielegnacja-ciala-pielegnacja-opakowania-ekspozytory-THIMM.jpg

Opakowania i ekspozytory na artykuły kosmetyczne i higieniczne pomagają w optymalny sposób zabezpieczyć produkty na czas wysyłki i dobrze wypromować je w punkcie sprzedaży. Na wysokogatunkowe kosmetyki dostępne są różne ekskluzywne rozwiązania opakowaniowe. Pracownicy firmy Thimm opracują również optymalne opakowanie na każdy rodzaj artykułów higienicznych.

Rozwiązania ekspozycyjne na kosmetyki i artykuły higieniczne

Ekspozytor na kosmetyki i artykuły higieniczne może w punkcie sprzedaży stanowić oryginalny, przyciągający wzrok element. Ekspozytory wyróżniają się przede wszystkim wysoką nośnością, stabilnością i atrakcyjnym wyglądem. Ekspozytory podłogowe i paletowe na kosmetyki i artykuły higieniczne można znaleźć przede wszystkim w znanych marketach drogeryjnych, takich jak Rossmann czy dm. Firma THIMM zawsze oferuje swoim klientom najlepsze z możliwych rozwiązań, np. w przypadku sezonowych kampanii czy pierwszego lub ponownego wprowadzania produktów na rynek.

Skuteczna prezentacja ekologicznych kosmetyków naturalnych

Żele pod prysznic, olejki, lotiony i kremy to tylko niektóre kosmetyki, które można wyeksponować w dodatkowym miejscu. W ramach akcji promocyjnych ekspozytory podłogowe i paletowe można użyć w celu stworzenia niezwykłej scenografii dla przeróżnych produktów i przyciągnięcia wzroku konsumentów.
Żele pod prysznic Weleda w różnych wariantach zapachowych zostały na przykład ciekawie zainscenizowane poprzez naturalne kolory i specjalną konstrukcję ekspozytorów. Regałowa konstrukcja z czterema półkami w drewnopodobnej stylistyce zapewnia miejsce na siedem różnych kompozycji zapachowych. Do tego użyto także tacki, które gwarantują produktom stabilność i zabezpieczają przed ześlizgnięciem się. Wspaniałą zaletą tego ekspozytora podłogowego jest to, że produkty widoczne są ze wszystkich stron. Powierzchnia na komunikację 360 stopni zapewnia dobrą możliwość interakcji z klientami i umożliwia ustawienie w dowolnym miejscu w sklepie.

Specjalny ekspozytor POS: wieża z naturalnymi kosmetykami. Ten ekspozytor przekonuje różnorodnością i naturalną formą. Dzięki formatowi jednej europalety, 15 półkom na różnorodną prezentację produktów i wysokości ponad 140 cm ten ekspozytor POS naprawdę wyróżnia się w miejscu sprzedaży.
Koncepcję ekspozytora POS uzupełnia ruchomy panel z testerami, który można umieścić w innym miejscu w sklepie. Ten mały ekspozytor naladowy nadaje się zwłaszcza do obszaru kas, gdzie z jednej strony podnosi rozpoznawalność marki, a z drugiej – generuje ostatni impuls do zakupu.

Rozwiązania ekspozycyjne na perfumy

Świeży design i funkcjonalność – to właśnie wyróżnia rozwiązania ekspozycyjne na perfumy i przykuwa uwagę konsumentów. Aby zachęcić klientów do zakupu perfum, trzeba harmonijnie połączyć wartość i indywidualny charakter.

Letnio, egzotycznie i wesoło: te ekspozytory podłogowe na perfumy są różnorodne i przyciągają spojrzenia w każdej perfumerii.
Dzięki formie chatki plażowej i karaibskiemu stylowi ten ekspozytor podłogowy kojarzy się klientom z wakacjami. W celu promocji perfum marki Jil Sander jako kompleksowe wsparcie sprzedaży firma THIMM zastosowała zarówno ekspozytor podłogowy, jak i naladowy. Na regałach ekspozytora o drewnopodobnej linii stylistycznej można zaprezentować różne zapachy. Zwiększający widoczność topper w postaci palmy zakłada się za pomocą systemu wtykowego, a zintegrowane rolki na dnie umożliwiają różnorodne rozmieszczenie na miejscu przeznaczenia, np. jako uzupełnienie różnych wysp ekspozycyjnych.

Ten widok powoduje ochotę na coś słodkiego. W ramach kampanii „Wyborne zapachy” powstał ten „smaczny” ekspozytor podłogowy, który prezentuje różne serie perfum. Czym wyróżnia się to rozwiązanie? Podczas startu sprzedaży zaoferowane zostały pyszne makaroniki do degustacji, które w wyjątkowy sposób zachęcały klientów do zakupu.
Ten ekspozytor podłogowy na perfumy zaprojektowany w formie straganu ze słodyczami z każdej strony prezentuje się wspaniale. Zapachy różnych marek można umieścić na czterech poziomach. Wzrok przyciągają zintegrowane małe opakowania z wzorem w stylu makaroników. Całość stanowi wyróżniający się, wyjątkowy element ekspozycyjny.

Inspirowana naturą nowa seria zapachów Acqua Colonia prezentuje się w puncie sprzedaży niezwykle świeżo. Ekspozytor naladowy umiejętnie łączy w sobie materiały z różnych surowców. Tektura falista, drewno i tkanina zapewniają nie tylko piękny wygląd, lecz także wyjątkowe wrażenia dotykowe. Pracownicy firmy THIMM doskonale znają wymagania dotyczące opakowań i ekspozytorów na kosmetyki i artykuły higieniczne i mają odpowiednie doświadczenie. Celowe połączenie materiału i produktu z wyrazistą linią stylistyczną jako ramą również w przypadku tego ekspozytora naladowego sprawiło, że skutecznie zachęca on klientów do zakupu.

Elementy dekoracyjne na wystawową prezentację produktów

W oknach wystawowych w drogeriach i perfumeriach często zobaczyć można zachęcające dekoracje. Skupiają się one na reklamie i inscenizacji produktu, gwarantując wyjątkowe wrażenia podczas zakupów. W ten sposób stanowią pierwszą zachętę do sięgnięcia po produkt.
Do elementów reklamujących kosmetyki na wystawach zaliczają się sufitowe banery, sześciany dekoracyjne, podesty i plakaty w różnych formatach i rozmiarach. Uzupełniające elementy multisensoryczne, takie jak efekty świetlne i dźwiękowe, dodatkowo wizualnie i emocjonalnie zachęcają do zakupów.
Dekoracje wystawowe stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacyjnym, który zapewnia najwyższą różnorodność, budzi zainteresowanie produktem i zachęca do wejścia do sklepu.

Różnorodność w punkcie sprzedaży dzięki ekspozytorom naladowym, podłogowym i paletowym oraz elementom dekoracyjnym.

Opakowania na artykuły higieniczne

Aby opakowania wysyłkowe i handlowe na artykuły higieniczne mogły wzbudzić zachwyt klientów, muszą doskonale się prezentować. Emocjonalne zaangażowanie klienta wymaga nie tylko optymalnego projektu i wyrazistej linii stylistycznej, lecz także prezentacji wymiernych zalet dla konsumenta.

Opakowania na artykuły higieniczne z nadrukiem cyfrowym

Wartość dodana dzięki drukowi cyfrowemu. Dążąc do tego celu, udało się stworzyć skuteczne rozwiązania opakowaniowe dla firmy Ontex. Do tej pory standardowo stosowała ona cztery motywy graficzne, a nowe rozwiązanie pozwoliło na użycie trzech różnych wersji tła i motywów dla każdego z czterech standardowych rozmiarów. To efektywnie wpłynęło na szansę indywidualnego zwrócenia się do klienta w celu wypracowania jak największych korzyści dla konsumentów.
Dzięki wielu możliwościom druku cyfrowego udało się stworzyć indywidualną, a zarazem ekskluzywną szatę graficzną, która zaskakuje klientów podczas otwierania opakowania. To rozwiązanie jest korzystne jednak nie tylko dla samych konsumentów. Z opłacalności druku cyfrowego korzystają również producenci artykułów markowych. Zachęcamy do samodzielnego przekonania się o tych zaletach i zapoznania się z informacjami dostępnymi na naszej stronie dotyczącej kompetencji Thimm w zakresie druku cyfrowego.

Handlowe opakowania regałowe na artykuły higieniczne

Artykuły higieniczne, jako artykuły codziennej potrzeby zaliczają się do produktów szybkozbywalnych (ang. Fast Moving Consumer Goods [FMCG]), które występują na rynku w ogromnej różnorodności i dlatego konsument stając przed regałem sklepowym, szybko traci orientację. Konieczne jest zatem stworzenie cech, które wyróżnią dany artykuł higieniczny na tle konkurencji.

Polecamy handlowe opakowanie regałowe, tzw. „Shelf Ready Packaging (SRP)” lub „opakowania gotowe na półkę”, które wyeksponują dany artykuł na regale w sposób przyciągający uwagę konsumentów. Opakowania gotowe na półkę są nieprzemijającym trendem w zakresie artykułów higienicznych ze względu na ich łatwą identyfikację, łatwe otwieranie, łatwe umieszczenie na półce, łatwą sprzedaż i łatwą utylizację.

W przypadku pielęgnacji ciała sprawdza się naturalność, a w przypadku opakowań – zrównoważony rozwój. Używamy wyselekcjonowanych surowców z certyfikowanych źródeł (FSC®/ PEFC) i pamiętamy o stosowaniu materiałów spełniających określone wymagania przy wykorzystaniu najróżniejszych rodzajów fal, dbając o oszczędności w zakresie magazynowania i logistyki.

Opakowania i ekspozytory na kosmetyki i artykuły higieniczne:

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.