Innowacyjny artykuł reklamowy z tektury falistej 2 w 1

21.03.2019 Firma Thimm opracowała ekologiczną kieszeń do ładowania z dodatkową funkcją, dzięki czemu zdobyła międzynarodową nagrodę za reklamę dotykową. Kieszeń do ładowania smarfonów i smartwatchy z tektury falistej można wykorzystać również jako zawieszkę na drzwi w branży hotelowej.
Innowacyjny artykuł reklamowy z tektury falistej 2 w 1

W ramach Promotional Gift Awards firma Thimm za kieszeń do ładowania z tektury falistej otrzymała wyróżnienie w kategorii „Artykuły upominkowe”. Wręczenie nagród odbyło się wczoraj wieczorem w World Conference Center w Bonn. Jury tego międzynarodowego konkursu od 2003 roku nagradza kreatywne i odważnie zrealizowane artykuły reklamowe.

Kieszeń do ładowania z tektury falistej charakteryzuje się wartością dodaną dla branży hotelarskiej, ponieważ wykrój można wykorzystać jako zawieszkę na drzwi „Nie przeszkadzać” lub „Proszę posprzątać”. Jako upominek reklamowy dla odjeżdżających gości przejmuje natomiast funkcję kieszeni do ładowania, w której można schować wszystkie powszechnie dostępne smartfony i smartwatche. Obok smartfona kieszeń pomieści również kabel ładowarki, co pozwala uniknąć potknięcia. W kieszeń zintegrowano także uchwyt na smartwatcha, a podczas ładowania można przymocować ją do gniazdka poprzez wtyczkę sieciową.

Ten artykuł reklamowy został wykonany w 100% z ekologicznej tektury falistej z drobną falą E, która doskonale poddaje się drukowi. Wykrój łatwo się składa i może zostać zadrukowany po obu stronach. W ten sposób można elastycznie dopasować go również do potrzeb innych branż, w których szuka się ekologicznych alternatyw dla kieszeni do ładowania z plastiku.

O Thimm

Grupa Thimm jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie opakowań i dystrybucji towarów. Portfolio rozwiązań obejmuje opakowania transportowe i handlowe z tektury falistej, wysokiej jakości stojaki handlowe (ekspozytory), systemy opakowaniowe z różnych połączeń materiałowych oraz produkty drukarskie do dalszego przetwarzania przemysłowego. Szeroki zakres usług związanych z opakowaniami wzdłuż całego łańcucha dostaw uzupełnia gamę produktów. Do grona klientów należą renomowane koncerny ze wszystkich gałęzi przemysłu. To założone w 1949 roku przedsiębiorstwo rodzinne obecnie zatrudnia ponad 3000 pracowników w 19 zakładach w Niemczech, Czechach, Rumunii, Polsce, Francji i Meksyku oraz generuje roczne obroty w wysokości około 601 milionów euro.

/ 2

Jesteś dziennikarzem? Nasze kontakty z prasą są zawsze dostępne, aby odpowiedzieć na Państwa pytania prasowe i medialne. Jesteśmy dla Ciebie. Prosimy o kontakt!

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.