Trzy innowacyjne rozwiązania dla punktów sprzedaży nagrodzone

15.06.2018 Dzięki trzem rozwiązaniom produktowym Thimm zdobył nagrodę POPAI D-A-CH Award 2018. Złożone z ekspertów jury wyróżniło display podłogowy na alkohole, display ekspozycyjny na płyny do płukania jamy ustnej oraz wzmacniacz dźwięku z tektury.
Display podłogowy na butelki VON HALLERS GIN

Michael Weber, dyrektor ds. marketingu korporacyjnego Grupy Thimm cieszy się z nagrody: „Trzy wyróżnienia w różnych kategoriach odzwierciedlają naszą znajomość branży w zakresie punktów sprzedaży. Dzięki takim innowacyjnym rozwiązaniom pomagamy naszym klientom w indywidualnej prezentacji marek w handlu i wyróżnieniu się.” Konkurs został zorganizowany przez międzynarodowe zrzeszenie POPAI „Point of Purchase Advertising International“, które już ósmy raz nagrodziło nagrodami POPAI D-A-CH Awards najlepsze rozwiązania dla punktów sprzedaży. Pożądane trofea zostały wręczone 14 czerwca 2018 r. podczas gali we Frankfurcie.

Display podłogowy na butelki VON HALLERS GIN firmy Hardenberg-Wilthen AG
Display podłogowy na butelki VON HALLERS GIN uzyskał w kategorii „Napoje, wyroby tytoniowe” brązowe złote wyróżnienie POPAI D-A-CH Award. Gin produkowany przez Hardenberg-Wilthen AG nosi nazwisko fizyka i botanika Albrechta von Hallera, który w 1736 r. otworzył ogród botaniczny w Getyndze. Michael Weber podaje: „Konstrukcja displaya i jego design nawiązują właśnie do motywów botanicznych. Od chwili wprowadzenia go do handlu spożywczego w całym kraju prezentuje on promowany gin w sposób wyjątkowy. Butelki umieszczone na zintegrowanych stopniach są dostępne dla konsumentów z trzech stron. Dodatkowo tylna ścianka zawiera informacje o firmie Hardenberg-Wilthen AG i produkcie, jego pochodzeniu i wyjątkowości. Dzięki odwzorowaniu designu butelek na displayu konsument doświadczy idealnego współgrania produktu i dodatkowego miejsca ekspozycji.”

Display ekspozycyjny na płyny do płukania ust MEDA Pharma GmbH & Co. KG 
Złotą nagrodę POPAI D-A-CH Awards w kategorii „Zdrowie“ uzyskał display ekspozycyjny na płyny do płukania ust CB12® firmy MEDA Pharma. Display spełnia wysokie wymagania w zakresie marketingu w punkcie sprzedaży, wyposażenia regałów i wysyłki. „Konstrukcja wachlarzowa sprawia, że ten innowacyjny ekspozytor ma wiele zalet”, jak wyjaśnia Michael Weber. „Wachlarz powstający przez rozsunięcie dna pozwala na oglądanie i wybieranie produktów w poszerzonym promieniu około 220 stopni. Dodatkowo rozwiązanie to gwarantuje wysoką stabilność tylnej ściany. Jej powierzchnię można wykorzystać jako nośnik informacji. „Taka konstrukcja pozwala na znaczące zredukowanie objętości wysyłkowej podczas transportu. Butelki są umiejscowione w displayu w taki sposób, że mamy do nich łatwy dostęp z góry. Za pomocą elementu napełniającego, służącego jako podpora transportowa, pakowacz pakuje displaye w opakowanie wysyłkowe. Ściana tylna ekspozytora jest składana na czas wysyłki, co pozwala oszczędzić miejsce podczas transportu. Niewielkie szyldy na górze uzupełniają display i stanowią dodatkowe wsparcie sprzedaży w punkcie handlowym.

Kartonowy wzmacniacz dźwięku Lucy SAS
Wzmacniacz dźwięku z tektury do smartfonów otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii „Podróże, czas wolny oraz motoryzacja, sport i zabawa“. Wzmacniacz dźwięku z kartonu opiera się na konstrukcji klasycznego megafonu i wytwarza dźwięk o głośności do 110 decybeli. Firma Thimm wyprodukowała wzmacniacz dźwięku dla francuskiej firmy Lucy SAS z litej tektury o gramaturze 350g/m² z certyfikatem FSC. Wzmacniacz działa bez konieczności podłączenia do prądu i nie wymaga użycia baterii. W momencie wprowadzenia na rynek w 2017 r. dostępne były trzy kolekcje w kolorach niebieskim, zielonym i różowym. Ze względu na duży sukces sprzedażowy już na początku 2018 r. firma Lucy SAS rozszerzyła ofertę o dziesięć nowych wzorów.

O Thimm
Grupa Thimm jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie opakowań i dystrybucji towarów. Portfolio rozwiązań obejmuje opakowania transportowe i handlowe z tektury falistej, wysokiej jakości stojaki handlowe (ekspozytory), systemy opakowaniowe z różnych połączeń materiałowych oraz produkty drukarskie do dalszego przetwarzania przemysłowego. Szeroki zakres usług związanych z opakowaniami wzdłuż całego łańcucha dostaw uzupełnia gamę produktów. Do grona klientów należą renomowane koncerny ze wszystkich gałęzi przemysłu. To założone w 1949 roku przedsiębiorstwo rodzinne obecnie zatrudnia ponad 3000 pracowników w 19 zakładach w Niemczech, Czechach, Rumunii, Polsce, Francji i Meksyku oraz generuje roczne obroty w wysokości około 601 milionów euro.

/ 3
  • Display ekspozycyjny na płyny do płukania ust MEDA Pharma
  • Kartonowy wzmacniacz dźwięku Lucy SAS
  • Michael Weber, kierownik marketingu korporacyjnego THIMM Group
‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.