Thimm pack'n'display: nowa marka w zakresie opakowań i prezentacji towarów

02.04.2019 Firma Thimm łączy dwa uznane na rynku obszary działalności pod jedną nową marką Thimm pack'n'display. Powiązania wynikające z tej fuzji tworzą wyjątkową na skalę rynku kombinację technologiczną i zapewniają klientom całkowicie nowe możliwości. Teraz potrzeby klientów jeszcze lepiej identyfikuje i spełnia łącznie ponad 1500 pracowników. Rodzinne przedsiębiorstwo Thimm wzmacnia tym samym swoją wiodącą pozycję w zakresie opakowań i ekspozytorów. Na polskim rynku – jako część nowej marki – nadal funkcjonować będzie Top Packaging.
Nowe logo marki

„Nasi klienci zasługują na to, aby otrzymywać najlepsze rozwiązania”, wyjaśnia Mathias Schliep, prezes zarządu Grupy Thimm. „Połączenie dwóch obszarów: Thimm Verpackung i Thimm Display stanowi obietnicę realizacji właśnie takich rozwiązań. Jednoczymy ustandaryzowane procesy naszych fabryk opakowań z indywidualnymi i kompleksowymi usługami oddziałów specjalizujących się w ekspozycji towarów. Ponadto dzięki uzupełniającym się kompetencjom w zakresie fleksograficznego druku wstępnego i bezpośredniego, a także druku offsetowego i cyfrowego skupiamy wszystkie technologie pod jedną marką. W ten sposób pracownicy Thimm z dostępnych rozwiązań tworzą najlepsze możliwe rozwiązania dla klienta”.

Również samo określenie „Thimm pack'n'display” łączy w sobie nazwy obydwóch działających w tej samej branży obszarów działalności, które zostały poddane fuzji. Ponadto „Thimm pack'n'display” wskazuje na korzyści, jakich mogą oczekiwać klienci: są to w szczególności pakowanie, transport i prezentacja produktów. Każdy z połączonych obszarów czerpie korzyści z innowacyjności i specjalistycznych kompetencji drugiego. „Klienci na pewno doświadczą ogromnych zalet wynikających z tej energicznej jednostki, ponieważ dzięki fuzji wznosimy nasze usługi na całkowicie nowy poziom. Wspólny dział sprzedaży sprawi, że nasi klienci będą mogli kontaktować się tylko z jedną jednostką firmy. To właśnie ten dział skupi kompetencje, innowacje i inwestycje obu obszarów. Dla naszych klientów oznaczać będzie to uproszczone procesy i wygodę”, uzupełnia Schliep.

Podstawę optymalizacji rozwiązań dla klientów stanowi rynkowa swoboda zaopatrzenia w surowce. Jak informuje Schliep: „Ponieważ działamy jako niezależny nabywca, możemy cieszyć się wolnością wyboru takich surowców, jakich potrzebujemy do tworzenia najlepszych rozwiązań. Nasi klienci nie muszą się ograniczać ani szukać kompromisów. Nasze nowe hasło »Free to be your best« podkreśla składaną przez nas obietnicę”.

O Thimm

Grupa Thimm jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie opakowań i dystrybucji towarów. Portfolio rozwiązań obejmuje opakowania transportowe i handlowe z tektury falistej, wysokiej jakości stojaki handlowe (ekspozytory), systemy opakowaniowe z różnych połączeń materiałowych oraz produkty drukarskie do dalszego przetwarzania przemysłowego. Szeroki zakres usług związanych z opakowaniami wzdłuż całego łańcucha dostaw uzupełnia gamę produktów. Do grona klientów należą renomowane koncerny ze wszystkich gałęzi przemysłu. To założone w 1949 roku przedsiębiorstwo rodzinne obecnie zatrudnia ponad 3000 pracowników w 19 zakładach w Niemczech, Czechach, Rumunii, Polsce, Francji i Meksyku oraz generuje roczne obroty w wysokości około 601 milionów euro.

  • Mathias Schliep, prezes zarządu Grupy THIMM

Jesteś dziennikarzem? Nasze kontakty z prasą są zawsze dostępne, aby odpowiedzieć na Państwa pytania prasowe i medialne. Jesteśmy dla Ciebie. Prosimy o kontakt!

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.