Sukces w konkursie POPAI D-A-CH Award: Podwójne wyróżnienie dla Thimm

20.05.2021 Firma Thimm zdobyła podwójną nagrodę POPAI D-A-CH Award w kategorii „Uroda i zapachy”. Dzięki ekologicznemu ekspozytorowi podłogowemu „Green Christmas” dla Weledy i opakowania dla handlu internetowego Salwa Petersen firmie Thimm udało się z powodzeniem wyróżnić na tle konkurencji. Zwycięzcy zostali ogłoszeni wieczorem 19 maja w ramach wirtualnej gali.

W kategorii "Uroda i zapachy" firma Thimm otrzymała brązową nagrodę POPAI Award za świąteczny ekspozytor „Green Christmas” przyznawany przez producenta kosmetyków naturalnych Weleda.  Ekologiczne i oszczędne gospodarowanie zasobami jest mocno zakorzenione w zasadach postępowania firmy Weleda. Firma Thimm pomogła swojemu klientowi, Weleda połączyć tematykę Bożego Narodzenia i Zrównoważonego Rozwoju oraz skutecznie wdrożyć je w punktach sprzedaży. 
Do dodatkowej ekspozycji bożonarodzeniowych zestawów upominkowych opracowano ekspozytor w formie choinki, wykonany w 100% z tektury falistej z makulatury. Jest ona wyposażona w trzy półki, które można łatwo napełniać i zapraszać klientów do sięgania po nie. Przód choinki został zadrukowany techniką fleksodruku w kolorze zielonym z bożonarodzeniowymi motywami oraz głównym przesłaniem "Dawaj ekologiczne prezenty". Tył i półki regałów prezentują się optycznie w naturalnym brązowym kolorze tektury falistej. W punkcie sprzedaży płaski ekspozytor, który pozwala zaoszczędzić miejsce podczas transportu, można bez trudu ustawić w pionie. 

Thimm otrzymał brązowy Indianin w tej samej kategorii za opakowanie wysyłkowe z plombą zabezpieczającą dla sklepu internetowego Salwy Petersen. Start-up specjalizuje się w produktach do pielęgnacji włosów: Właścicielka Salwa Petersen łączy tradycyjne przepisy z jej rodzinnego Czadu z nowoczesnymi technologiami. W przypadku pierwszego opakowania wysyłkowego młodej firmy nacisk położono nie tylko na ochronę produktu i bezpieczną wysyłkę towaru, ale również na przyciągający wzrok wygląd. 
Bezpieczne zamknięcie wykonane z tektury falistej gwarantuje szczelność opakowania podczas transportu i zabezpiecza przed otwarciem przez osoby niepowołane. Dodatkowa taśma klejąca do zamykania nie jest wymagana. W przeciwieństwie do lokowania marki w handlu stacjonarnym, pierwszy kontakt z klientem w sektorze e-commerce ma miejsce w momencie rozpakowywania zamówienia. Dlatego Salwa Petersen położyła szczególny nacisk na atrakcyjny wygląd opakowań wysyłkowych. Firma Thimm spełniła to życzenie, umieszczając na całej powierzchni, przyciągający uwagę nadruk na zewnętrznej górnej powierzchni w druku cyfrowym. Przyjemność z rozpakowywania zapewnia ukierunkowany na klienta komunikat, który został umieszczony bezpośrednio na wewnętrznej stronie opakowania wysyłkowego. 

Z powodu światowej pandemii, nagroda POPAI D-A-CH Award została w tym roku przeprowadzona całkowicie cyfrowo. Tegoroczni zwycięzcy zostali ogłoszeni w ramach wirtualnej gali, którą można było oglądać na żywo na kanale YouTube poświęconym nagrodom. 
Organizacja non-profit POPAI (Point of Purchase Advertising International) już od ponad pięćdziesięciu lat organizuje na całym świecie konkursy, w ramach których firmy i usługodawcy są nagradzani za swoje działania w punktach sprzedaży. Nagrody POPAI D-A-CH Awards w krajach niemieckojęzycznych są przyznawane od 2009 roku. Uwzględniane są wszystkie działania marketingowe w punktach sprzedaży (POS), od klasycznych materiałów POS po działania wspierające sprzedaż. Niezależne jury składające się z 25 ekspertów z dziedziny marki, handlu detalicznego, designu i nauki wybierze zwycięzców POPAI D-A-CH Awards w łącznie 15 kategoriach. Przyznana nagroda przedstawia Indianina, co nawiązuje do pierwszego ekspozytora 3D opracowanego w kształcie Indianina. 

Informacje o Grupie Thimm
Grupa Thimm jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie opakowań i dystrybucji towarów. Portfolio rozwiązań obejmuje opakowania transportowe i handlowe z tektury falistej, wysokiej jakości stojaki handlowe (ekspozytory), systemy opakowaniowe z różnych kompozytów materiałowych oraz produkty drukarskie do dalszego przetwarzania przemysłowego. Dzięki innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom Thimm pomaga swoim klientom wyróżnić się i zindywidualizować na rynku. W tym celu rodzinne przedsiębiorstwo przewiduje i rozwiązuje wyzwania ekonomiczne, 
ekologiczne i społeczne w swojej Wizji Zrównoważonego Rozwoju 2030. Dewizą Grupy Thimm jest oferowanie klientom zawsze najlepszego rozwiązania. To silne ukierunkowanie na klienta jest siłą napędową innowacyjności i pionierskiego ducha firmy. W tym celu konsekwentnie inwestujemy w rozszerzenie naszej obecności na rynku oraz w przyszłościowe technologie. Założona w 1949 roku firma rodzinna zatrudnia obecnie ponad 3300 pracowników w 21 lokalizacjach w Niemczech, Francji, Polsce, Rumunii i Czechach oraz uzyskała w 2020 roku obroty w wysokości 605 milionów euro. 

Jesteś dziennikarzem? Nasze kontakty z prasą są zawsze dostępne, aby odpowiedzieć na Państwa pytania prasowe i medialne. Jesteśmy dla Ciebie. Prosimy o kontakt!

‎Ładuję...