Ekologia w sprzedaży online: Snocks goes Green

13.02.2020 Opakowania wysyłkowe na skarpety i szorty marki Snocks stanowią ekologiczne rozwiązanie w sprzedaży online. Thimm produkuje przyjazne środowisku opakowania z tektury falistej z trawy. Dzięki tej konstrukcji Snocks nie potrzebuje dodatkowych taśm pakowych. Ekologiczne zamknięcie zabezpieczające chroni jednocześnie tekstylia przed dostępem niepowołanych osób. Ponadto Snocks wykorzystuje opakowanie jako cyfrowy środkek komunikacji.
Opakowania wysyłkowe na skarpety i szorty marki Snocks

Przedsiębiorstwo tekstylne Snocks, utworzone w 2016 roku, sprzedaje dziś głównie skarpety i szorty oferowane w sklepie online. Start-up z Mannheim weryfikuje od dłuższego czasu procesy produkcji, pakowania i dostawy w celu opracowania ekologicznych koncepcji. Thimm zaprojektował dla firmy Snocks opakowanie wysyłkowe, którego konstrukcja umożliwia zamykanie bez użycia taśmy klejącej, zszywek i taśmy ściągającej. Zintegrowany mechanizm zamykania chroni przed nieautoryzowanym dostępem podczas transportu. Zamknięte opakowanie otwiera się za pomocą zrywanej perforacji, co sygnalizuje odbiorcom nienaruszony stan dostawy. Oprócz funkcjonalności technicznej Snocks stawia na ekologiczne surowce: Opakowanie wysyłkowe składa się z 70 proc. makulatury i 30 proc. włókien trawy.

W celu odwołania się do emocji klientów Thimm zadrukował opakowania kodami QR. Snocks odsyła w ten sposób do strony głównej, szybko i łatwo prezentując informacje dotyczące aspektów ekologiczności opakowań. Takie interakcje między konsumentami a marką cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ wzmacniają one lojalność klienta i otwierają nowe cyfrowe kanały komunikacji.

Na targach „E-Commerce Berlin Expo”, B2B Expo i konferencji dla branży e-commerce w stolicy Niemiec opakowania firmy Snocks uhonorowano nagrodą E-Commerce Germany Award. Ekologiczne opakowanie wysyłkowe wygrało tu w kategorii „Best Logistic Solution”.

O Thimm

Grupa Thimm jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie opakowań i dystrybucji towarów. Portfolio rozwiązań obejmuje opakowania transportowe i handlowe z tektury falistej, wysokiej jakości stojaki handlowe (ekspozytory), systemy opakowaniowe z różnych połączeń materiałowych oraz produkty drukarskie do dalszego przetwarzania przemysłowego. Szeroki zakres usług związanych z opakowaniami wzdłuż całego łańcucha dostaw uzupełnia gamę produktów. Do grona klientów należą renomowane koncerny ze wszystkich gałęzi przemysłu. To założone w 1949 r. przedsiębiorstwo rodzinne obecnie zatrudnia ponad 3500 pracowników w 22 zakładach w Niemczech, Czechach, Rumunii, Polsce, Francji oraz Meksyku i w roku 2018 wygenerowało obroty w wysokości około 645 mln euro.

Jesteś dziennikarzem? Nasze kontakty z prasą są zawsze dostępne, aby odpowiedzieć na Państwa pytania prasowe i medialne. Jesteśmy dla Ciebie. Prosimy o kontakt!

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.