Efektowna prezentacja gier w punkcie sprzedaży: Gry i akcesoria dla fanów w niezwykłej scenerii

11.12.2019 Thimm wyprodukował dla renomowanego producenta i wydawcy gier komputerowych Ubisoft dwa innowacyjne ekspozytory wspierające sprzedaż. W sklepach z elektroniką i grami komputerowymi oba ekspozytory paletowe wspierają sprzedaż zarówno gier wideo, jak i artykułów marketingowych cieszących się wśród graczy coraz większym powodzeniem.
Ekspozytor na grę komputerową „Anno 1800” firmy Ubisoft

Ubisoft jest wiodącym w branży rozrywkowej producentem interaktywnych gier komputerowych na wszystkich popularnych platformach jak konsole, smartfony, tablety czy pecety. Wiosną tego roku przedsiębiorstwo wprowadziło na rynek niemiecki popularną grę strategiczną na pecety „Anno 1800”. Oprócz standardowej płyty DVD-ROM wydano również edycję specjalną. Na start produktu specjaliści od ekspozytorów firmy Thimm zaprojektowali efektowny stojak handlowy w formie historycznego kiosku z gazetami. Wzornictwo z epoki rewolucji przemysłowej 19. wieku przenosi fabułę gry bezpośrednio do punktu sprzedaży. Ekspozytory półpaletowe z tektury falistej wyprodukowano techniką druku offsetowego. Klienci mogą oglądać i wyjmować gry ze wszystkich czterech stron ekspozytora. Ekspozytor dla handlu detalicznego oferuje dużo miejsca na 60 płyt DVD. Zdejmowana przesłona stwarza dodatkowe miejsce na opcjonalne edycje specjalne. Dzięki temu ekspozytor zapewnia maksymalną różnorodność w prezentacji towaru w handlu detalicznym.

Drugi kreatywny ekspozytor dla Ubisoft trafił aktualnie do handlu detalicznego, wspierając sprzedaż tzw. figurek Chibi. 10-centymetrowe figurki reprezentują postaci komputerowej gry akcji „Tom Clancy’s Rainbow Six Siege”. Kolekcjonowane figurki cieszą się wśród graczy rosnącą popularnością, ponieważ posiadają unikalny kod do aktywacji ekskluzywnych treści gry. Na start sprzedaży ekspozytor zaprezentował dla potencjalnych klientów pięć figurek w antykradzieżowym pudełku akrylowym. Ekspozytory handlowe wysokiej jakości zostały skonstruowane z myślą o długoterminowej eksploatacji, ponieważ kolekcjonowane figurki są regularnie uzupełniane o nowe egzemplarze. Również w tych zadrukowanych techniką offsetową ekspozytorach projektanci Thimm przewidzieli zmienną funkcję: Górne tabliczki można wymienić na miejscu, dzięki czemu dyrekcja sklepu może indywidualnie zdecydować, która z pięciu figurek ma być aktywnie reklamowana.

O Thimm

Grupa Thimm jest czołowym dostawcą rozwiązań w zakresie opakowań i dystrybucji towarów. Portfolio rozwiązań obejmuje opakowania transportowe i handlowe z tektury falistej, wysokiej jakości stojaki handlowe (ekspozytory), systemy opakowaniowe z różnych połączeń materiałowych oraz produkty drukarskie do dalszego przetwarzania przemysłowego. Szeroki zakres usług związanych z opakowaniami wzdłuż całego łańcucha dostaw uzupełnia gamę produktów. Do grona klientów należą renomowane koncerny ze wszystkich gałęzi przemysłu. To założone w 1949 r. przedsiębiorstwo rodzinne obecnie zatrudnia ponad 3500 pracowników w 22 zakładach w Niemczech, Czechach, Rumunii, Polsce, Francji oraz Meksyku i w roku 2018 wygenerowało obroty w wysokości około 645 mln euro.

  • Ekspozytor na akcesoria marketingowe gry “Tom Clancy’s Rainbow Six Siege” firmy Ubisoft

Jesteś dziennikarzem? Nasze kontakty z prasą są zawsze dostępne, aby odpowiedzieć na Państwa pytania prasowe i medialne. Jesteśmy dla Ciebie. Prosimy o kontakt!

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.