Opakowanie e-commerce do wysyłki w kontrolowanej temperaturze ponownie zwycięża

27.09.2018 Opakowanie e-commerce „THIMM COOLandFREEZE” umożliwia wspólny transport produktów mrożonych, chłodzonych i niechłodzonych. Innowacja ta ponownie otrzymała dwie nagrody.
Opakowanie e-commerce dla produktów wrażliwych na temperaturę

Dwuczęściowe opakowanie e-commerce składa się z opakowania wierzchniego i wkładek. Dzięki warstwie polietylenowej opakowania wierzchniego chroni ono przed wilgocią w postaci na przykład wody kondensacyjnej. Wkładki z tektury falistej opakowania e-commerce zapewniają różne strefy temperaturowe. Pokryta folią polietylenową osłona z naturalnych włókien działa jak izolator. Suchy lód i zasobniki chłodzące na bazie wody umieszczone we wkładkach regulują intensywność i czasu trwania chłodzenia.
Opakowanie e-commerce nadaje się idealnie do transportu produktów wrażliwych na temperaturę, takich jak artykuły spożywcze czy produkty medyczne.

Już w marcu 2018 r. opakowanie e-commerce zostało wyróżnione nagrodą iF Design Award.We wrześniu opakowanie e-commerce zgarnęło dwie kolejne nagrody. W kategorii „Funkcjonalność i wygoda”
opakowanie e-commerce zdobyło Niemiecką Nagrodę Opakowaniową. W konkursie o Nagrodę w dziedzinie innowacji dla produktów z tektury falistej w grupie „Opakowania e-commerce” zdobyło ono trzecie miejsce.

Więcej informacji na temat opakowania e-commerce można znaleźć w naszym komunikacie prasowym. Szczegółowe cechy techniczne można znaleźć w naszej informacji o produkcie.

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.