Nagrody POPAI Award 2018 za najlepsze działania marketingowe w sprzedaży

28.02.2018 Roczna nagroda POPAI D-A-C-H Award przyznawana jest najlepszym działaniom marketingowym w sprzedaży. THIMM Display jest nominowany w kategoriach „Zdrowie”, „Podróże, Czas Wolny i Motoryzacja, Sport i Zabawa” oraz „Napoje, Wyroby Tytoniowe. Wszystkie ekspozytory można oglądać do 1 marca na targach EuroCIS w Düsseldorfie. Wręczenie nagród odbędzie się w czerwcu 2018 r. na uroczystej gali POPAI D-A-CH Awards.
Nagrody POPAI D-A-CH Award pozwalają co roku wyróżnić najlepsze działania marketingowe w handlu.

Display ekspozycyjny na płyny do płukania ust MEDA Pharma GmbH & Co. KG

Laureat nagrody POPAI D-A-CH Awards w kategorii „Zdrowie“

Display ekspozycyjny  prezentuje produkty farmaceutyczne w formie wachlarza, oferując tym samym klientowi szerszy kąt widzenia przy wyjmowaniu produktu. Na wachlarzu pozostaje dodatkowo miejsce na reklamę i informacje. Cała konstrukcja jest stabilniejsza niż w przypadku prostego displaya ekspozycyjnego z prostymi plecami. Ponadto tylna ścianka składa się na czas transportu, co pozwala na redukcję objętości wysyłkowej. Na stronie przedstawiającej nasze produkty znajdą Państwo informacje o zaletach i dane techniczne displaya ekspozycyjnego na produkty farmaceutyczne.

Kartonowy wzmacniacz dźwięku Lucy SAS

Laureat nagrody POPAI D-A-CH Awards w kategorii „Podróże, czas wolny oraz motoryzacja, sport i zabawa“

Kartonowy wzmacniacz dźwięku „Amplilib“ jest produkowany przez THIMM Display dla francuskiej firmy Lucy SAS. Jest kompatybilny ze wszystkimi standardowymi smartfonami i działa podobnie jak megafon. Lejkowaty kształt sprawia, że dźwięk ze smartfona zostaje wzmocniony do 110 decybeli. Opatentowany wzmacniacz dźwięku jest produkowany z tektury litej 350g/m², posiadającej certyfikat FSC. Jest w 100 procentach biodegradowalny i nie wymaga zasilania sieciowego lub baterii. Dowiedz się więcej o konstrukcji i zaletach kartonowego wzmacniacza dźwięku.

Display podłogowy na alkohole firmy Hardenberg Wilthen AG

Laureat nagrody POPAI D-A-CH Awards w kategorii „Napoje, wyroby tytoniowe“

Display podłogowy prezentuje butelki GINU VON HALLERS w niezwykły sposób. Stworzony na wzór pawilonu w ogrodzie botanicznym, odzwierciedla kolorystykę i design butelek ginu. Konsumenci doświadczą dzięki niemu idealnego współgrania produktu i dodatkowego miejsca ekspozycji. Konstrukcja zapewnia bliskość z naturą, a tym samym ze składnikami ginu. Wbudowane stopnie pozwalają na optymalną prezentację również butelek ustawionych z tyłu. Produkt może być wyjmowany z displaya z trzech stron. Więcej informacji na temat displaya na alkohole znajdą Państwo tutaj.

/ 3
  • Display ekspozycyjny na płyny do płukania ust MEDA Pharma GmbH & Co. KG
  • Kartonowy wzmacniacz dźwięku Lucy SAS
  • Display podłogowy na alkohole firmy Hardenberg Wilthen AG
‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.