Praktyczny test w handlu elektronicznym

handel-elektroniczny-sklep-internetowy-wysylka-online-handel-wysylkowy-THIMM.jpg

Zarządzanie opakowaniami i logistyka już 4.0? Minione lata to okres ciągłego rozwoju handlu internetowego. Oznaczało to także zwiększenie produkcji opakowań i przesyłanych ilości towarów. W ostatnim roku było to 5,9 procent więcej niż w poprzednim roku. Co to oznacza dla sprzedawców internetowych i klientów?

"Aby znaleźć odpowiedzi, przeprowadziliśmy praktyczny test w handlu elektronicznym", informuje Michael Bodemer z kierownictwa firmy THIMM Consulting. "Przebadaliśmy przede wszystkim branże o największych obrotach, z najlepszymi sprzedawcami internetowymi. Aby sformułować realistyczne wnioski, dokonaliśmy symulacji dnia powszedniego. Złożyliśmy około 100 zamówień online na różne produkty do użytku prywatnego. Czas dostawy: od jednego do 24 dni roboczych. Już w przypadku kosztów wysyłki wystąpiły ogromne różnice. Karnisz drążkowy o wartości 14,00 euro został nam dostarczony gratis, za 4,95 euro, ale również za 34,95 euro. Czym sklepy internetowe uzasadniają te różnice? Czy istnieje potencjał do optymalizacji w zakresie opakowań, procesów, serwisu i efektywności?

Analiza powinna być przeprowadzana zawsze całościowo, dla wszystkich obszarów opakowań i logistyki. Jest to ważne, ponieważ niemal zawsze występują zależności między obszarami. Dzięki naszemu praktycznemu testowi chcielibyśmy zwrócić uwagę sprzedawców internetowych na potencjalne możliwości optymalizacji procesów i kosztów.

Szczegółowe wyniki naszego testu praktycznego mogą Państwo otrzymać na życzenie w formie bezpłatnej broszury.

‎Ładuję...
Ta strona używa plików Cookie, aby zagwarantować Państwu najlepsze możliwe usługi. Odwiedzając www.top-packaging.pl wyrażają Państwo zgodę na Wykorzystanie plików Cookies.